راهنمای خرید اینترنتی توستر فیلیپس مدل ۲۶۳۷

راهنمای  خرید اینترنتی توستر فیلیپس مدل ۲۶۳۷دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توستر فیلیپس مدل ۲۶۳۷ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

توستر, خانه و آشپزخانه, لوازم پخت و پز, لوازم خانگی برقی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/لوازم خانگی برقی/لوازم پخت و پز/توستر/

 

نقد و بررسی توستر فیلیپس مدل ۲۶۳۷

محصول مورد نظر شما یعنی توستر فیلیپس مدل ۲۶۳۷ در برند توستر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
توستر فیلیپس HD2637 دارای توان ۹۵۰ وات بوده و یکی از قدرتمند ترین انواع توستر است. بهره گیری از سیستم گرمایشی المنت باعث می شود، کیفیت گرمای خروجی و همچنین طول عمر این محصول بیشتر شود. دستگاه ۲۶۳۷ دارای بدنه ای به رنگ استیل است و امکان هماهنگ شدن با انواع دیزاین محیط آشپزخانه های مختلف را دارا می باشد. وزن این توستر ۱.۵ کیلوگرم که باعث می شود به راحتی بتوانید محل قرارگیری آن را تعویض کنید. سیم برقی که برای این توستر در نظر گرفته شده ۸۵ سانتی متر است که در مقایسه با توستر های دیگر طول سیم بلندتری به حساب آمده و امکان قراردادن آن را در فواصل دور تر از پریز برق ممکن می کند. توستر PHILIPS دارای دو درگاه نان بوده و دو قطعه نان را می تواند برای شما برشته کند. سیستم کنترل در این محصول به صورت دکمه ای و چرخشی طراحی شده که باعث سهولت استفاده برای شما شده و شکل بصری توستالژیک و زیبایی برای محیط شما بوجود می آورد. جنس بدنه در این توستر از استیل ضد زنگ انتخاب شده که استحکام مناسبی برای استفاده طولانی مدت در اختیار شما قرار دهد.

  راهنمای خرید اینترنتی حوله حمام طرح گل ریسه سایز 165×95 سانتی متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه توستر فیلیپس مدل ۲۶۳۷


ویژگی و مشخصات توستر فیلیپس مدل ۲۶۳۷

تصاویر برای توستر فیلیپس مدل ۲۶۳۷

برچسب های لازم برای توستر فیلیپس مدل ۲۶۳۷

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه توستر فیلیپس مدل ۲۶۳۷ |
خرید اینترنتی توستر فیلیپس مدل ۲۶۳۷ |
مشخصات و قیمت توستر فیلیپس مدل ۲۶۳۷ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی توستر فیلیپس مدل ۲۶۳۷ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول