راهنمای خرید اینترنتی گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1673/91

راهنمای  خرید اینترنتی گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1673/91دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1673/91 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, خردکن و غذاساز, گوشت کوب برقی, لوازم خانگی برقی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خانه و آشپزخانه/لوازم خانگی برقی/خردکن و غذاساز/گوشت کوب برقی/

 

  راهنمای خرید اینترنتی کولر آبی جنرال پویا مدل GPU-6000 HW

“>

نقد و بررسی گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1673/91

محصول مورد نظر شما یعنی گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1673/91 در برند گوشت کوب برقی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1673/91 تنها یک گوشت‌کوب برقی نیست، بلکه این دستگاه کامل قابلیت‌های دیگری نظیر میکس یا هم‌زن و خردکن را نیز دارد. جنس تیغه‌ی قدرتمند این دستگاه از استیل ضد زنگ بوده که می‌تواند کیفیت و ماندگاری آن را افزایش دهد. بدنه‌ی دستگاه نیز ترکیبی از فلز و پلاستیک باکیفیت است که شست‌وشو و نگهداری آن را آسان‌تر ساخته. این دستگاه دارای دکمه روشن در حالت فشاری می باشد که با افزایش فشار سرعتش بیشتر می شود. این مدل دارای پایه‌ای از جنس استیل است که ضد زنگ بوده و از استحکام خوبی برخودار است. اجزای مختلف این دستگاه غیر از بدنه‌ی اصلی که دارای قطعات الکتریکی است، قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی را نیز دارند و کاربر به‌راحتی می‌تواند اجزای مورد استفاده را در دستگاه ظرف‌شویی بشوید. همزن دستگاه گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1673/91 ضمن قابلیت هم‌زدن تخم‌مرغ، این امکان را نیز برای کاربر مهیا می‌سازد تا به تهیه‌ی سس‌های متنوع بپردازد. با اتصال موتور یا دسته اصلی به ظرف خرد کن، تیغه های تیز دستگاه وظیفه ریز کردن مواد غذایی را به عهده می گیرند. این مدل از دو ظرف خرد کن با تیغه های متفاوت بهره می برد. برای حالت گوشت کوب، کافی است پایه گوشت کوب را وصل کنید تا مواد غذایی مانند گوشت پخته یا سیب زمینی یا بادمجان را کوبیده و نرم کنید. برای بهبود عملکرد می توان از لیوان همراه دستگاه نیز بهره برد. فیلیپس تولید و عرضه کننده لوازم خانگی برقی در جهان است که با ارائه محصولات کاربردی و دلخواه مشتریان، به خوبی شناخته شده است.

  راهنمای خرید اینترنتی کیف کلاسوری مدل Rada کد Tika مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A5

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1673/91


ویژگی و مشخصات گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1673/91

جنس میله
فلز
نشانگر
ندارد
تنظیمات سرعت
دارد
عملکرد توربو (Turbo)
دارد
تعداد تیغه‌های گوشت‌کوب
دو پره
لیوان
دارد
خردکن
دارد
همزن
دارد
قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
دارد

تصاویر برای گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1673/91

برچسب های لازم برای گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1673/91

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1673/91 |
خرید اینترنتی گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1673/91 |
مشخصات و قیمت گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1673/91 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1673/91 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول