راهنمای خرید اینترنتی خردکن درما مدل DEM_JS100

راهنمای  خرید اینترنتی خردکن درما مدل DEM_JS100دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی خردکن درما مدل DEM_JS100 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, خردکن, خردکن و غذاساز, لوازم خانگی برقی | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خانه و آشپزخانه/لوازم خانگی برقی/خردکن و غذاساز/خردکن/

 

نقد و بررسی خردکن درما مدل DEM_JS100

محصول مورد نظر شما یعنی خردکن درما مدل DEM_JS100 در برند خردکن می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
درما از شرکت های زیر مجموعه شرکت شیائومی می باشد که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد . در رابطه با خردکن های شارژی درما باید بدانید که بسیاری از افراد به دلایلی همچون سبک بودن ، امکان استفاده در هر شرایط و مکانی بدون محدودیت ، پایین بودن هزینه و . . . خردکن های این برند را ترجیح می‌دهند. لیکن همانطور که از نام این وسیله مشخص است ، انرژی مورد نیاز کار این خرد کن از باتری تغذیه شده و استفاده از آن می تواند برای برخی از افراد خوش آیند یا حتی وسیله ای ضروری محسوب شود. چرا که شما ممکن است در کارهایتان نیاز به سرعت عمل بالایی داشته باشید و بخواهید که مواد مورد نیازتان به سرعت خرد و آماده شوند. در این صورت یک دستگاه خردکن شارژی مناسب کار شما خواهد بود.
یکی از عواملی که امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیار محسوس تر شده است، قابل حمل شدن عده کثیری از محصولات برقی و دیجیتال است. درما نیز همواره در تلاش بوده با کوچک و سبک ساختن محصولات تجربه ای بهتر در استفاده از آن ها برای کاربران اش به وجود بیاورد. خردکن شارژی درما در ابعاد ۹ × ۹ × ۱۱.۲ سانتی متر تولید است؛ به این معنی که در کف دست جا شده و به راحتی در هر گوشه و کنار آشپزخانه و یا کابینت ها، بدون اشغال فضایی اضافی جای می‌گیرد.
خردکن شارژی درما وزنی برابر با ۳۵۰ گرم داشته که فقط به لطف استفاده از پلاستیک ABS در این محصول امکان پذیر شده است. پلاستیک ABS علاوه بر پایین نگه داشتن وزن محصول و کاهش هزینه های ساخت، تاثیر فوق العاده ای در محکم و با دوام کردن بدنه دستگاه داشته است به گونه ای که در برابر ضربات بسیار مقاوم شده است. این مسئله امری مهمی برای یک محصول جمع و جور و قابل حمل محسوب می‌شود.
این مخزن می‌تواند برای خرد کردن موادی همچون سیر، پیاز، سیب زمینی، تهیه غذای کودک، درست کردن طعم دهنده ها برای غذای اصلی و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد. مخزن آن به رنگ شفاف و از پلاستیک ABS تهیه شده که شستشوی آن را بسیار سهولت بخشیده است. همچنین یک قاشق در کنار دستگاه تعبیه شده که خود یک نکته مثبت به حساب می‌آید.
باتری به کار گرفته شده در این محصول ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعت بوده که به وسیله پورت USB Type-C شارژ می‌شود. زمان مورد نیاز برای هر بار شارژ دستگاه ۲ ساعت بوده که در عوض به مدت ۳۰ روز می‌تواند از آن استفاده کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی جای خواب سگ و گربه مدل سرخپوستی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه خردکن درما مدل DEM_JS100


ویژگی و مشخصات خردکن درما مدل DEM_JS100

تنظیمات سرعت
ندارد
چرخش دو طرفه
ندارد
نحوه عملکرد
دکمه فشاری
سیستم قفل ایمنی
بله
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت توربو
ندارد
همزن
ندارد
لیوان
دارد
تعداد تیغه
۳
جنس ظرف
پلاستیک

تصاویر برای خردکن درما مدل DEM_JS100

برچسب های لازم برای خردکن درما مدل DEM_JS100

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه خردکن درما مدل DEM_JS100 |
خرید اینترنتی خردکن درما مدل DEM_JS100 |
مشخصات و قیمت خردکن درما مدل DEM_JS100 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی خردکن درما مدل DEM_JS100 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول