راهنمای خرید اینترنتی توپ تقویت مچ مدل ۲۳۰B

راهنمای  خرید اینترنتی توپ تقویت مچ مدل ۲۳۰Bدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توپ تقویت مچ مدل ۲۳۰B توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام, لوازم ورزشی, ورزش های هوازی و بدنسازی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های هوازی و بدنسازی/تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام/

 

نقد و بررسی توپ تقویت مچ مدل ۲۳۰B

محصول مورد نظر شما یعنی توپ تقویت مچ مدل ۲۳۰B در برند تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
تقویت مچ از مهم‌ترین تمرین‌های ورزشی برای اکثر ورزشکاران است. این تمرین حتی به برخی بیماران نیز جهت توان‌بخشی توصیه می‌شود. «توپ تقویت مچ» مدل «۲۳۰B» ابزاری است که میزان فشار وارده به مچ و تمامی زوایای حرکتی آن را پوشش می‌دهد و از بهترین لوازم تناسب اندام محسوب می‌شود. با تنظیم میزان فشار وارده به مچ علاوه بر تمرین به‌صورت ست‌های صعودی و نزولی، می‌توان جهت توان‌بخشی به‌صورتی درمانی نیز تمرین کرد. همچنین انجام حرکت با پوشش تمامی زوایای مچ علاوه بر تقویت تمامی قسمت‌های آن، مفصل را به‌طور کامل درگیر خواهد کرد. این گوی با قطر ۶.۵ سانتی‌متر به‌راحتی در کف دست یک انسان بالغ جاگرفته و با وزن ۲۲۵ گرم یکی از سبک‌ترین در نوع خود است. گوی تقویت مچ بدون نیاز به‌باتری و تنها با استفاده از نیروی مچ حرکت خواهد کرد. آغاز حرکت گوی با استفاده از هندل دندانه‌ای و حرکت مچ دست بصورت مدور جهت اعمال گشتاور به توپ خواهد بود که ابتدای حرکت با کشیدن سریع هندل، توپ را به حرکت درآورده و با تمرکز روی حرکت ژیروسکوپی توپ نیروی گشتاوری به توپ اعمال کنید تا توپ نیرویی در خلاف جهت حرکت مچ دست شما وارد کند. با ادامه این حرکت موجب تقویت عضلات مچ و ساعد به مرور زمان خواهد شد.

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش سرامیکی موبالینو مدل CRM مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A02

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه توپ تقویت مچ مدل ۲۳۰B


ویژگی و مشخصات توپ تقویت مچ مدل ۲۳۰B

تصاویر برای توپ تقویت مچ مدل ۲۳۰B

برچسب های لازم برای توپ تقویت مچ مدل ۲۳۰B

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه توپ تقویت مچ مدل ۲۳۰B |
خرید اینترنتی توپ تقویت مچ مدل ۲۳۰B |
مشخصات و قیمت توپ تقویت مچ مدل ۲۳۰B |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی توپ تقویت مچ مدل ۲۳۰B رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول