راهنمای خرید اینترنتی جعبه ابزار ۱۹ اینچی مانو مدل MT-19

راهنمای  خرید اینترنتی جعبه ابزار ۱۹ اینچی مانو مدل MT-19دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی جعبه ابزار ۱۹ اینچی مانو مدل MT-19 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار غیر برقی, جعبه و کیف ابزار, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, نظم دهنده ابزار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/نظم دهنده ابزار/جعبه و کیف ابزار/

 

نقد و بررسی جعبه ابزار ۱۹ اینچی مانو مدل MT-19

محصول مورد نظر شما یعنی جعبه ابزار ۱۹ اینچی مانو مدل MT-19 در برند جعبه و کیف ابزار می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گر شما ابزارهای متعددی دارید، احتمالاً برایتان اتفاق افتاده است که در حمل آن‌ها دچار مشکل شوید و یا برای یافتن یکی از ابزارهای کوچک‌ترتان از بین آن‌ها، مجبور به‌صرف زمان طولانی‌تری شده‌اید. این موارد تا زمانی که شما محل و محفظه‌ای مناسب برای ابزارهایتان پیدا نکنید، بر قوت خود باقی است. جعبه‌ابزارهای متعدد و متنوعی در بازار برای تأمین نظر و خواسته شما و وجود دارد که برای خرید هر یک مؤلفه‌های جنس، حجم، وزن و مواردی دیگر را مدنظر قرار می‌دهید. هر یک از این مشخصه‌ها برای در اختیار گرفتن یک جعبه‌ابزار مناسب بسیار لازم و ضروری است که در کنار هم خرید شمارا آسان‌تر نیز خواهد کرد.
شرکت«مانو»(Mano) یکی از این جعبه‌ابزارهای سایز بزرگ را تولید کرده است. مدل MT-19 یک جعبه‌ابزار تمام پلاستیکی است که یک محفظه مناسب برای نگهداری از ابزار محسوب می‌شود. روی درب این جعبه‌ابزار دستگیره تاشو و سه محفظه کوچک درپوش‌دار است. این محفظه‌ها برای نگهداری از وسایل و قطعات کوچک مانند پیچ، مهره، و … به کار می‌روند. با باز کردن درب این جعبه‌ابزار، یک سینی دسته‌دار متحرک برای نگهداری از ابزارهای کوچک‌تر قرار گرفته است. نهایتا محفظه اصلی این جعبه‌ابزار که از جنس پلاستیک محکم ساخته شده، مشاهده می‌شود. ابعاد مدل MT-19 که شرکت مانو سازنده آن است، ۲۴.۲ × ۲۶.۷ × ۴۸.۶ سانتی‌متر و پیشنهادی برای خرید یک جعبه‌ابزار، جهت استفاده‌ی خانگی یا صنعتی به شمار می‌آید.

  راهنمای خرید اینترنتی دمپایی مردانه کد 2023

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه جعبه ابزار ۱۹ اینچی مانو مدل MT-19


ویژگی و مشخصات جعبه ابزار ۱۹ اینچی مانو مدل MT-19

تصاویر برای جعبه ابزار ۱۹ اینچی مانو مدل MT-19

برچسب های لازم برای جعبه ابزار ۱۹ اینچی مانو مدل MT-19

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه جعبه ابزار ۱۹ اینچی مانو مدل MT-19 |
خرید اینترنتی جعبه ابزار ۱۹ اینچی مانو مدل MT-19 |
مشخصات و قیمت جعبه ابزار ۱۹ اینچی مانو مدل MT-19 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی جعبه ابزار ۱۹ اینچی مانو مدل MT-19 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول