راهنمای خرید اینترنتی خودنویس لامی مدل ALstar قطر نوشتار M

راهنمای  خرید اینترنتی خودنویس لامی مدل ALstar  قطر نوشتار Mدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی خودنویس لامی مدل ALstar قطر نوشتار M توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خودنویس, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر, نوشت افزار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/نوشت افزار/خودنویس/

 

  راهنمای خرید اینترنتی قمقمه مدل YY گنجایش 0.75 لیتر

“>

نقد و بررسی خودنویس لامی مدل ALstar قطر نوشتار M

محصول مورد نظر شما یعنی خودنویس لامی مدل ALstar قطر نوشتار M در برند خودنویس می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

طراحی بدنه‌ی نوشت‌افزار یکی از عواملی است که در خوش‌خطی شما نقش زیادی دارد. یک نوشت‌افزار ارگونومیک مثل خودنویس «Al-star» (آل-استار) به شما امکان می‌دهد مدت‌ها بدون خستگی بنویسید. این خودنویس بادوام در جلسات رسمی شما را فردی متفاوت نشان خواهد داد. خودنویس آل-استار بدنه‌ای آلومینیمی دارد. به همین دلیل با وجود وزن کم خود دوام زیادی دارد. محل قرار گرفتن انگشتان در خودنویس آل-استار را به دلیل برخورداری از شکل مثلثی می‌توان ارگونومیک محسوب کرد، به همین دلیل است که اگر حتی ساعت‌ها هم با این خودنویس بنویسید فشاری در انگشتانتان احساس نخواهید کرد و در نتیجه خسته نمی‌شوید. گیره‌ی روی درپوش این محصول از کروم ساخته شده و انعطاف زیادی دارد. این گیره خودکار را به جیب پیراهن یا کتتان وصل می‌کند تا همیشه بدون نگرانی از گم شدن خودنویس، آن را همیشه به همراه داشته باشید. برای اینکه بتوانید بارها از خودنویس آل-استار استفاده کنید، می‌توانید پس از تمام شدن جوهر، یک کارتریج جوهر T10 لامی را جایگزین آن کنید و یا از پمپ جوهر Z24 استفاده کنید. اگر عادت دارید برای نوشتن از خودنویس استفاده کنید، بهتر است خودنویسی را انتخاب کنید که در استفاده‌ی طولانی‌مدت به انگشتانتان فشاری وارد نکند. خودنویس آل استار لامی به دلیل شکل ارگونومیک و بدنه‌ی سبکش یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. ضمن اینکه می‌تواند همیشه و همه‌جا شما را همراهی کند.

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب Cover to Cover 2 اثر جمعی از نویسندگان انتشارات زبان مهر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه خودنویس لامی مدل ALstar قطر نوشتار M


ویژگی و مشخصات خودنویس لامی مدل ALstar قطر نوشتار M

قطر نوشتار
M
جنس بدنه
فلز
سطح مقطع (جای دست)
سه گوش
قابلیت شارژ
دارد
کشور مبدا برند
آلمان

تصاویر برای خودنویس لامی مدل ALstar قطر نوشتار M

برچسب های لازم برای خودنویس لامی مدل ALstar قطر نوشتار M

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه خودنویس لامی مدل ALstar قطر نوشتار M |
خرید اینترنتی خودنویس لامی مدل ALstar قطر نوشتار M |
مشخصات و قیمت خودنویس لامی مدل ALstar قطر نوشتار M |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی خودنویس لامی مدل ALstar قطر نوشتار M رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول