راهنمای خرید اینترنتی خودنویس پلیکان مدل P480

راهنمای  خرید اینترنتی خودنویس پلیکان مدل P480دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی خودنویس پلیکان مدل P480 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خودنویس, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر, نوشت افزار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/نوشت افزار/خودنویس/

 

نقد و بررسی خودنویس پلیکان مدل P480

محصول مورد نظر شما یعنی خودنویس پلیکان مدل P480 در برند خودنویس می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
خودنویس «P480» نوشت‌افزاری است خوش‌دست که می‌توان ساعت‌ها بدون خستگی با آن نوشت. طراحی این خودنویس به‌گونه‌ای است که باعث ازبین‌رفتن تمرکز یا اتلاف وقتتان نخواهد شد. با یک‌بار تهیه‌ی این خودنویس می‌توانید به‌دفعات از آن استفاده کنید. بدنه‌ی P480 از پلاستیک ساخته شده و به همین دلیل بسیار سبک است. این وزن کم از واردشدن فشار به مچ، حین نوشتن جلوگیری می‌کند؛ علاوه‌براین پوشش لاستیکی محل قرارگرفتن انگشتان اجازه نمی‌دهد به انگشتان فشار زیادی وارد شود. این دو ویژگی در کنار هم P480 را به یک نوشت‌افزار کاربردی به مدت طولانی تبدیل کرده است. از دیگر مزیت‌های این پوشش جلوگیری از لیزخوردن خودنویس در دست است؛ به‌این‌ترتیب حواس کاربر حین نوشتن پرت نمی‌شود و لازم نیست زمانش را برای اصلاح خط‌خوردگی‌ها صرف کند. در صورتی که جوهر خودنویس خوش‌دستتان تمام شد، لازم نیست نگران باشید؛ چراکه کافی است کارتریج جوهر یدک را جایگزین جوهر قبلی کنید و دوباره از نوشتن با خودنویس موردعلاقه‌تان لذت ببرید.
هنوز هم هستند کسانی که برای یادداشت‌برداری‌ها و نوشتن‌های روزمره‌ی خود از خودنویس استفاده می‌کنند. برای چنین افرادی داشتن یک خودنویس سبک و خوش‌دست مثل P480 پلیکان موهبت بزرگی است. این خودنویس نه‌تنها به‌صرفه است که می‌تواند با هر بار تمام‌شدن جوهرش با یک تعویض جوهر ساده و سریع دوباره نوشتن را از سر بگیرد.

  راهنمای خرید اینترنتی جاشمعی شیشه ای طرح رویا کد 0010

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه خودنویس پلیکان مدل P480


ویژگی و مشخصات خودنویس پلیکان مدل P480

تصاویر برای خودنویس پلیکان مدل P480

برچسب های لازم برای خودنویس پلیکان مدل P480

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه خودنویس پلیکان مدل P480 |
خرید اینترنتی خودنویس پلیکان مدل P480 |
مشخصات و قیمت خودنویس پلیکان مدل P480 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی خودنویس پلیکان مدل P480 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول