راهنمای خرید اینترنتی خودکار لایف پن مدل Tri-Gel ink – بسته ۱۲ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی خودکار لایف پن مدل Tri-Gel ink – بسته ۱۲ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی خودکار لایف پن مدل Tri-Gel ink – بسته ۱۲ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خودکار و روان نویس, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر, نوشت افزار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/نوشت افزار/خودکار و روان نویس/

 

نقد و بررسی خودکار لایف پن مدل Tri-Gel ink – بسته ۱۲ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی خودکار لایف پن مدل Tri-Gel ink – بسته ۱۲ عددی در برند خودکار و روان نویس می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
خودکارهای با رنگ‌های متنوع را می‌توان برای کد‌گذاری مطالب استفاده کرد. بسته ۱۲ عددی خودکارهای «ترای ژل» (Tri-Gel) محصولی از «لایف پن» (Life Pen) است. این بسته می‌تواند برای همه افرادی که در نوشتن تکالیف و جزوه‌هایشان به یک رنگ بسنده نمی‌کنند، انتخابی ایده‌آل باشد. این ۱۲ خودکار را می‌توان مدت طولانی و بدون احساس خستگی و از دست رفتن تمرکز استفاده کرد. قابلیت حمل آسان از دیگر ویزگی‌های این خودکارها است. رنگ جوهر این خودکارها با یک نگاه گذرا به بدنه‌شان قابل تشخیص است.
در محصول پیش رو ۶ خودکار آبی، ۳ خودکار قرمز و ۳ خودکار مشکی در کنار هم قرار گرفته‌اند. از این سه رنگ می‌توان برای کدگذاری نوشته‌ها یا ایجاد تنوع در جزوه و تکلیف مدرسه استفاده کرد. بدنه این خودکار از پلاستیک و به صورت مثلثی ساخته شده است. پلاستیکی بودن بدنه باعث سبک شدن خودکار و جلوگیری از خسته شدن دست در استفاده طولانی مدت شده است. شکل مثلثی بدنه هم به خودکار حالتی ارگونومیک داده است. این امر از وارد شدن فشار به انگشتان و خشته شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. به علاوه خودکار مثلثی روی میز سر نمی‌خورد و مانع از دست رفتن تمرکز شما در حین نوشتن جزوه یا تکلیف می‌شود. درپوش ابتدایی و انتهایی خودکار هم‌رنگ با جوهر است؛ بنابراین شما می‌توانید با یک نگاه سریع به خودکار و بدون معطلی خودکار مورد نظر خود را انتخاب کنید.
این خودکارها باریک بوده و به راحتی در جامدادی قرار می‌گیرند. به‌علاوه به دلیل داشتن گیره روی درپوش، می‌توان آن‌ها را در جیب یا لبه کتاب و دفتر حمل کرد. این دو قابلیت در کنار باعث شده تا بتوان این محصول را در همه جا به همراه داشت.
بسته ۱۲ عددی خودکارهای ترای ژل با سه رنگ کاربردی و قابلیت حمل و استفاده آسان، انتخب مناسبی است برای همه افرادی که دوست ندارند تکالیف و جزوه‌هایشان کسل کننده به نظر برسد.

  راهنمای خرید اینترنتی شورت مردانه لیورجی مدل 5208086 بسته 2 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه خودکار لایف پن مدل Tri-Gel ink – بسته ۱۲ عددی


ویژگی و مشخصات خودکار لایف پن مدل Tri-Gel ink – بسته ۱۲ عددی

تصاویر برای خودکار لایف پن مدل Tri-Gel ink – بسته ۱۲ عددی

برچسب های لازم برای خودکار لایف پن مدل Tri-Gel ink – بسته ۱۲ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه خودکار لایف پن مدل Tri-Gel ink – بسته ۱۲ عددی |
خرید اینترنتی خودکار لایف پن مدل Tri-Gel ink – بسته ۱۲ عددی |
مشخصات و قیمت خودکار لایف پن مدل Tri-Gel ink – بسته ۱۲ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی خودکار لایف پن مدل Tri-Gel ink – بسته ۱۲ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول