راهنمای خرید اینترنتی درجه باد اینکو مدل ATG0601

راهنمای  خرید اینترنتی درجه باد اینکو مدل ATG0601دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی درجه باد اینکو مدل ATG0601 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, لوازم جانبی ابزار برقی، شارژی و بادی, لوازم جانبی کمپرسور هوا | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/لوازم جانبی ابزار برقی، شارژی و بادی/لوازم جانبی کمپرسور هوا/

 

نقد و بررسی درجه باد اینکو مدل ATG0601

محصول مورد نظر شما یعنی درجه باد اینکو مدل ATG0601 در برند لوازم جانبی کمپرسور هوا می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
تفنگ باد تایر اینکو مدل ATG0601 برند آمریکایی که در کشور چین تولید می شود. از ابزار پر کاربرد در دنیای امروزی می‌توان به تفنگی باد جهت اندازه گیری میزان باد انواع تایر و یا باد کردن آنهاست. تفنگی باد گیج دار تایر (ingco) «اینکو» را ملاحظه می‌کنید.
این تفنگی گیج دار تحت عنوان مدل (ATG0601) به بازار عرضه شدهاین محصول امکان باد کردن و اندازه گیری فشار باد لاستیک و تیوپ های مختلف را دارد و قابل استفاده و اتصال به کمپرسورهای هوا است. این ابزار دارای گیج با قابلیت نمایش ۰ تا ۲۲ بار بوده و فشار کاری پیشنهادی آن ۰ تا ۴ بار است. همچنین تفنگ باد تایر اینکو مدل ATG0601 دارای شلنگ با قابلیت انعطاف پذیری بالا و طول ۴۰ سانتی‌متر است. سایز اتصال ورودی این محصول یک‌چهارم اینچ است و دارای گیج دقیق با حساسیت بالا و مقاوم در برابر لرزش است. وزن بسته‌بندی این محصول ۴۰۰ گرم و

  راهنمای خرید اینترنتی برچسب بدنه خودرو طرح مذهبی کد 121

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه درجه باد اینکو مدل ATG0601


ویژگی و مشخصات درجه باد اینکو مدل ATG0601

تصاویر برای درجه باد اینکو مدل ATG0601

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه درجه باد اینکو مدل ATG0601
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه درجه باد اینکو مدل ATG0601

برچسب های لازم برای درجه باد اینکو مدل ATG0601

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه درجه باد اینکو مدل ATG0601 |
خرید اینترنتی درجه باد اینکو مدل ATG0601 |
مشخصات و قیمت درجه باد اینکو مدل ATG0601 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی درجه باد اینکو مدل ATG0601 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول