راهنمای خرید اینترنتی اره افقی بر اینکو مدل RS 8008

راهنمای  خرید اینترنتی اره افقی بر اینکو مدل RS 8008دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اره افقی بر اینکو مدل RS 8008 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, اره برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/اره برقی/

 

نقد و بررسی اره افقی بر اینکو مدل RS 8008

محصول مورد نظر شما یعنی اره افقی بر اینکو مدل RS 8008 در برند اره برقی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اره افق بر ۷۵۰ وات INGCO اینکو مدل « RS8008 » یک ابزار برش برقی همه‌ کاره است . از این دستگاه که موتور آن با قدرت بسیار زیاد ساخته می‌ شود ، می‌ توانید برای برش اجسام مختلفی استفاده کنید . امکان برش به جهت‌ های مختلف با این محصول وجود دارد . برای تعویض تیغه ، نیازی به هیچ نوع ابزاری ندارید . « اینکو » ( INGCO ) معرف و عرضه‌ کننده‌ ی مدل RS8008 است. این محصول ۴۰ سانتی‌ متر طول دارد و به یک موتور پرقدرت ۱۲ آمپری با توان ۷۵۰ وات مجهز شده است .
با اره افقی بر ۷۵۰ وات می‌ توانید اجسام مختلف را از جنس فلز ، چوب ، پلاستیک و غیره برش دهید . سرعت برش این دستگاه بسیار بالا است . در نظر داشته باشید که برای برش اجسام فلزی یا چوبی ، باید تیغه‌ ی مخصوص به آن‌ ها را به دستگاه متصل کنید . برای بستن تیغه نیازی به آچار یا ابزار دیگری ندارید . هم چنین امکان اتصال تیغه در چهار جهت مختلف روی دستگاه وجود دارد . این دستگاه مجهز به دیمر است ؛ سرعت حرکت رفت و برگشتی تیغه به میزان فشار روی شستی دستگاه بستگی دارد . اینکو با تولید محصولاتی نظیر RS8008 نیاز به خرید چند دستگاه مختلف را مرتفع کرده است . با تهیه و تعویض تیغه‌ ی مخصوص این دستگاه می‌ توانید اجسام مختلف را برش دهید ؛ بنابراین مبلغی که برای خرید این مدل پرداخت می‌ کنید کاملا مقرون‌ به‌ صرفه و منطقی است

  راهنمای خرید اینترنتی فیلتر هوای خودروی لوکومبیل مدل LA 888/18

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اره افقی بر اینکو مدل RS 8008


ویژگی و مشخصات اره افقی بر اینکو مدل RS 8008

منبع تغذیه
برق
کیسه براده
ندارد
قفل سوییچ
دارد
قابلیت کنترل سرعت
دارد
نوع برش
رفت و برگشتی (افقی)
حفاظ
ندارد
قابلیت فارسی بر
ندارد
قابلیت برش با زاویه
ندارد
جنس تیغه
فولاد

تصاویر برای اره افقی بر اینکو مدل RS 8008

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اره افقی بر اینکو مدل RS 8008

برچسب های لازم برای اره افقی بر اینکو مدل RS 8008

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اره افقی بر اینکو مدل RS 8008 |
خرید اینترنتی اره افقی بر اینکو مدل RS 8008 |
مشخصات و قیمت اره افقی بر اینکو مدل RS 8008 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اره افقی بر اینکو مدل RS 8008 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول