راهنمای خرید اینترنتی صفحه سنگ فرز بوش مدل پروفشینال بتن ۱۱۵ میلی‌متر

راهنمای  خرید اینترنتی صفحه سنگ فرز بوش مدل پروفشینال بتن ۱۱۵ میلی‌متردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی صفحه سنگ فرز بوش مدل پروفشینال بتن ۱۱۵ میلی‌متر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, صفحه فرز و پولیش, لوازم جانبی ابزار برقی، شارژی و بادی | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/لوازم جانبی ابزار برقی، شارژی و بادی/صفحه فرز و پولیش/

 

  راهنمای خرید اینترنتی آرم گلگیر LX چیکال مدل CH 0137 مناسب برای سمند

“>

نقد و بررسی صفحه سنگ فرز بوش مدل پروفشینال بتن ۱۱۵ میلی‌متر

محصول مورد نظر شما یعنی صفحه سنگ فرز بوش مدل پروفشینال بتن ۱۱۵ میلی‌متر در برند صفحه فرز و پولیش می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

برش گونه‌های مختلف سنگ‌های گرانیتی حتی با استفاده از دستگاه‌های قدرتمند هم کاری طاقت‌فرسا است. تنها دلیل این موضوع بافت سخت، یک‌پارچه و پیچیده‌ی این نوع سنگ محسوب می‌شود. برای برش گرانیت، بعد از انتخاب دستگاه مناسب، اولین مطلبی که باید موردتوجه قرار گیرد انتخاب تیغه‌ای با کیفیت بسیار مناسب است. با بستن یک تیغه‌ی ساخته‌شده از جنس مرغوب روی دستگاه‌های فرز، می‌توانید با کیفیت بهتر و صرف انرژی کمتری قطعه‌ی گرانیتی موردنظرتان را برش دهید.
شرکت «بوش» (Bosch) آلمان گونه‌های مختلف صفحه‌ی برش و صفحات گرانیت‌بر را با قطرهای مختلف تولید می‌کند. محصولی که به شما معرفی می‌شود هم یکی از محصولات بوش، با نام صفحه‌ی گرانیت‌بر مدل پروفشینال یونیورسال است که همچون بسیاری از محصولاتی که با برند بوش عرضه می‌شود، کیفیت ساخت بالایی دارد. این مدل با قطر ۱۱۵ میلی‌متر و با قطر ۲ میلی‌متر ساخته می‌شود. از این سنگ برای برش گرانیت و بسیاری از انواع سنگ‌های ساختمانی استفاده می‌کنند. جنس تیغه‌ی این محصول، الماسه است که علاوه بر عملکرد بسیار خوب در برش، دیرتر دچار خوردگی می‌شود. قدرت تحمل سرعت گردش در این محصول شرکت بوش، ۸۰ متربرثانیه یا ۱۳۳۰۰ دوربردقیقه در نظر گرفته‌شده است.
شاید نیازی به معرفی شرکت بوش برای بسیاری از افراد جامعه نباشد. شهرت و سابقه‌ی این شرکت بسیار زیاد است و همواره به تولید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا شهرت داشته و دارد. می‌توانید صفحه‌ی گرانیت‌بر مدل پروفشینال یونیورسال را روی دستگاه‌های فرز یا مینی‌فرز بندید و از آن استفاده کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی کوسن پته دوزی کرمان دست ساز مدل 1402

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه صفحه سنگ فرز بوش مدل پروفشینال بتن ۱۱۵ میلی‌متر


ویژگی و مشخصات صفحه سنگ فرز بوش مدل پروفشینال بتن ۱۱۵ میلی‌متر

مناسب برای
سیمان

تصاویر برای صفحه سنگ فرز بوش مدل پروفشینال بتن ۱۱۵ میلی‌متر

برچسب های لازم برای صفحه سنگ فرز بوش مدل پروفشینال بتن ۱۱۵ میلی‌متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه صفحه سنگ فرز بوش مدل پروفشینال بتن ۱۱۵ میلی‌متر |
خرید اینترنتی صفحه سنگ فرز بوش مدل پروفشینال بتن ۱۱۵ میلی‌متر |
مشخصات و قیمت صفحه سنگ فرز بوش مدل پروفشینال بتن ۱۱۵ میلی‌متر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی صفحه سنگ فرز بوش مدل پروفشینال بتن ۱۱۵ میلی‌متر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول