راهنمای خرید اینترنتی فرز نجاری توسن مدل ۱۰۱۳R

راهنمای  خرید اینترنتی فرز نجاری توسن مدل ۱۰۱۳Rدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی فرز نجاری توسن مدل ۱۰۱۳R توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, فرز و سنگ رومیزی | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/فرز و سنگ رومیزی/

 

  راهنمای خرید اینترنتی پرلیت دانه متوسط پگاه مدل PM20 حجم 20 لیتر

“>

نقد و بررسی فرز نجاری توسن مدل ۱۰۱۳R

محصول مورد نظر شما یعنی فرز نجاری توسن مدل ۱۰۱۳R در برند فرز و سنگ رومیزی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

فرزها که در برای سنباده‌زنی، تراش یا برش قطعات مختلف به کار می‌روند، گونه‌های بسیار متنوعی دارند. یکی ازاین‌گونه‌ها که به «فرز نجاری» شهرت دارد، در کارگاه‌های نجاری و ساخت انواع دکورهای چوبی مورداستفاده قرار می‌گیرد. از این نوع فرز برای تراش یا برش قطعات چوبی استفاده‌ی فراوانی می‌شود. استفاده از این دستگاه نیاز به کسب مهارت دارد و در زمان کار باید دقت بسیار بالایی به کار ببندید تا به کیفیت مطلوب دست یابید. در میان محصولات شرکت «توسن» (Tosan) فرز نجاری هم دیده می‌شود. فرز نجاری مدل ۱۰۱۳R با برند توسن به بازار معرفی و عرضه شد. این فرز به یک موتور ۲۱۰۰ واتی مجهز شده است. سرعت گردش سری یا کولت دستگاه در ۶ وضعیت قابلیت تنظیم دارد و بین ۸۰۰۰ تا ۲۳۰۰۰ دوربردقیقه متغیر است. همچنین عمق برش به کمک این دستگاه ۶.۳ کیلوگرمی را می‌توان بین ۰ تا ۱۳ میلی‌متر تنظیم کرد. از این فرز می‌توانید در برش قطعات مختلف چوبی استفاده کنید. فرزها در انواع معمولی، فرزهای نجاری، انگشتی، مینیاتوری و رومیزی ساخته می‌شوند. فرزهای معمولی هم در دو نوع مینی و بزرگ ساخته می‌شوند. البته فرزهای بزرگ ابعاد مختلفی دارند. شرکت توسن گونه‌های مختلف فرز را تولید می‌کند و مدل ۱۰۱۳R یک فرز نجاری محسوب می‌شود. قدرت این دستگاه در کنار قابلیت تنظیم سرعت کولت و عمق برش برای انجام کارهای مختلف صنعتی بسیار مناسب است.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور بلوفاکس مدل BFMICKY-2 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A52

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فرز نجاری توسن مدل ۱۰۱۳R


ویژگی و مشخصات فرز نجاری توسن مدل ۱۰۱۳R

قابلیت کنترل سرعت
دارد
حفاظ
دارد

تصاویر برای فرز نجاری توسن مدل ۱۰۱۳R

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فرز نجاری توسن مدل 1013R
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فرز نجاری توسن مدل 1013R

برچسب های لازم برای فرز نجاری توسن مدل ۱۰۱۳R

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فرز نجاری توسن مدل ۱۰۱۳R |
خرید اینترنتی فرز نجاری توسن مدل ۱۰۱۳R |
مشخصات و قیمت فرز نجاری توسن مدل ۱۰۱۳R |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی فرز نجاری توسن مدل ۱۰۱۳R رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول