راهنمای خرید اینترنتی پایه رومیزی مدل VM-GM212D مناسب برای تلویزیون های ۱۵ تا ۲۷ اینچ

راهنمای  خرید اینترنتی پایه رومیزی مدل VM-GM212D مناسب برای تلویزیون های ۱۵ تا ۲۷ اینچدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پایه رومیزی مدل VM-GM212D مناسب برای تلویزیون های ۱۵ تا ۲۷ اینچ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پایه دیواری و سقفی, خانه و آشپزخانه, صوتی و تصویری, لوازم جانبی صوتی و تصویری | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خانه و آشپزخانه/صوتی و تصویری/لوازم جانبی صوتی و تصویری/پایه دیواری و سقفی/

 

نقد و بررسی پایه رومیزی مدل VM-GM212D مناسب برای تلویزیون های ۱۵ تا ۲۷ اینچ

محصول مورد نظر شما یعنی پایه رومیزی مدل VM-GM212D مناسب برای تلویزیون های ۱۵ تا ۲۷ اینچ در برند پایه دیواری و سقفی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پایه رومیزی گازی متحرک مانیتور LED/LCD مدل VM-GM212D دارای آلیاژ آلومنیومی و با بالاترین کیفیت متریال و ساخت تولید کارخانه Vision Mount می باشد. این پایه از نوع متحرک و دارای جک گازی Gas spring با کشش قابل تنظیم می باشد که به شما این امکان را می دهد که مانیتور خود را در مناسب ترین حالت تنظیم کنید.

محدوده عمودی حرکت این پایه اجازه می دهد تا این بازو در هنگام نشستن یا ایستادن به راحتی استفاده شود. این بازو انتخاب خوبی برای اتاق نشیمن ، کلاس درس و اتاق خواب و … در هر جایی که فضای کمی در دسترس شما باشد استفاده می شود ، با این پایه رومیزی مانیتور تلوزیون شما انعطاف پذیری لازم را دارا خواهد بود. مزیت دیگر این پایه رومیزی گازی متحرک تجمیع کابل ها در کنار پایه است که از لحاظ دیداری یک یکپارچگی کابل زیبا به آن می دهد. مونتاژ و جداسازی آسان این پایه نیز از دیگر امتیازات آن به شمار می رود.

  راهنمای خرید اینترنتی ست کتری و قوری اطلس مدل 501

مهمترین خصوصیات پایه رومیزی VM-GM212D استفاده از تکنولوژی Gas Spring آلمان می باشد و با استفاده از این نوع تکنولوژی کاربر می تواند فقط با فشار یک انگشت نمایشگر خود را جابجا نماید و در هر جایی که انگشت خود را از روی مانیتور یا تلویزیون بر دارد پایه LED در همان حال بدون هیچ گونه حرکتی باقی خواهد ماند.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پایه رومیزی مدل VM-GM212D مناسب برای تلویزیون های ۱۵ تا ۲۷ اینچ


ویژگی و مشخصات پایه رومیزی مدل VM-GM212D مناسب برای تلویزیون های ۱۵ تا ۲۷ اینچ

جنس
فلز
مناسب برای
تلویزیون
قابلیت حرکت
بله
استاندارد نصب
VESA

تصاویر برای پایه رومیزی مدل VM-GM212D مناسب برای تلویزیون های ۱۵ تا ۲۷ اینچ

برچسب های لازم برای پایه رومیزی مدل VM-GM212D مناسب برای تلویزیون های ۱۵ تا ۲۷ اینچ

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پایه رومیزی مدل VM-GM212D مناسب برای تلویزیون های ۱۵ تا ۲۷ اینچ |
خرید اینترنتی پایه رومیزی مدل VM-GM212D مناسب برای تلویزیون های ۱۵ تا ۲۷ اینچ |
مشخصات و قیمت پایه رومیزی مدل VM-GM212D مناسب برای تلویزیون های ۱۵ تا ۲۷ اینچ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پایه رومیزی مدل VM-GM212D مناسب برای تلویزیون های ۱۵ تا ۲۷ اینچ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی مجسمه مدل اسکلت سرخپوست