راهنمای خرید اینترنتی دریل پیچ گوشتی شارژی مدل brushless 24

راهنمای  خرید اینترنتی دریل پیچ گوشتی شارژی مدل brushless 24دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دریل پیچ گوشتی شارژی مدل brushless 24 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, پیچ گوشتی برقی و شارژی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/پیچ گوشتی برقی و شارژی/

 

نقد و بررسی دریل پیچ گوشتی شارژی مدل brushless 24

محصول مورد نظر شما یعنی دریل پیچ گوشتی شارژی مدل brushless 24 در برند پیچ گوشتی برقی و شارژی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
در صنعت ابزارالات کیفیت و قدرت در کنار قیمت اساسی ترین فاکتور برای خرید آن است . این دستگاه طراحی شده است تا تمامی نیازهای یک صنعت کار حرفه ای را براورده سازد . کمپانی در ساخت این دریل پیچ بند شارژی از نسل جدید موتور براشلس ( بدون ذغال ) استفاده کرده است . این موتور ها به گونه ای طراحی شده اند که طبق یک امارسنجی عمر مفید آن هارا بالای ده سال کارکرد مداوم پیش بینی کرده اند . موتورهای براشلس از سیستم جرقه زنی که در نسل های قدیمی شاهد ان بودیم استفاده نکرده و از کنترل مرحله ای بهره میبرد . در این سری از موتور ها به جای استفاده از براش ها و کموتاتور ( جابجاگر ) از یک کنترل کننده موتور مرحله به مرحله استفاده می کنند . این کنترل کننده چرخشی را به وجود می آورد که در نتیجه آن انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی تبدیل می شود . در حقیقت موتورهای براشلس نسل جدید موتورهای الکترومغناطیسی هستند. این الکتروموتورها با برق دی سی کار میکنند و مزایای زیادی نسبت به موتورهای معمول براش دارند. در طراحی این موتورها برای روتور از یک آهنربای قدرتمند (معمولا نئودیمیوم) استفاده می‌شود و سیم پیچ دور روتور قرار دارد. همانگونه که ذکر گردید موتورهای براشلس عمر مفید بسیار بیشتری نسبت به موتورهای قدیمی دارند و نیازی به نگهداری و تعویض ذغال ندارند . این دستگاه تمامی قبلیت های سوراخکاری و مخصوصا پیچ بندی حرفه ای را دارا میباشد برای همین به لطف داشتن چنین قدرتی بهترین گزینه برای انتخاب ان توسط یک حرفه ای کار خواهد بود . باطری های این پیچ بند شارژی ۲۴ ولت لیتیوم یونی با عمر بسیار بالا می باشد .این دستگاه فوق العاده دارای ۲۰ گشتاور با انتخاب وضعیت ۲ حالته برای عملیات ( پیچ بندی و سوراخکاری ) می باشد . کلید این دریل شارژی از نوع گازی قابلیت تغییر سرعت می باشد که باعث میشود در باز بسته کردن پیچ ها نهایت دقت و سرعت عمل را داشته باشید . یکبار خرید و یک عمر استفاده را با خرید این محصول تجربه کنید .

  راهنمای خرید اینترنتی تسمه موتورسیکلت مدل Jupiter-110 مناسب برای تی وی اس ژوپیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دریل پیچ گوشتی شارژی مدل brushless 24


ویژگی و مشخصات دریل پیچ گوشتی شارژی مدل brushless 24

تصاویر برای دریل پیچ گوشتی شارژی مدل brushless 24

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دریل پیچ گوشتی شارژی مدل brushless 24

برچسب های لازم برای دریل پیچ گوشتی شارژی مدل brushless 24

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دریل پیچ گوشتی شارژی مدل brushless 24 |
خرید اینترنتی دریل پیچ گوشتی شارژی مدل brushless 24 |
مشخصات و قیمت دریل پیچ گوشتی شارژی مدل brushless 24 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دریل پیچ گوشتی شارژی مدل brushless 24 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول