راهنمای خرید اینترنتی دستگاه پولیش ان ای سی مدل ۱۸۵۱

راهنمای  خرید اینترنتی دستگاه پولیش ان ای سی مدل ۱۸۵۱دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستگاه پولیش ان ای سی مدل ۱۸۵۱ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, پولیش, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/پولیش/

 

نقد و بررسی دستگاه پولیش ان ای سی مدل ۱۸۵۱

محصول مورد نظر شما یعنی دستگاه پولیش ان ای سی مدل ۱۸۵۱ در برند پولیش می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پولیش ان ای سی ۱۸۵۱ با توان ۱۲۰۰ وات و سرعت ۱۷۰۰ دور در دقیقه طراحی گردیده است. طراحی ارگونومیک دسته، کار با این ابزار را راحت کرده است. این دستگاه مجهز به کلید قفل کن به منظور کار مداوم بوده و دارای گشتاور ۱۴ نیوتن متری می باشد. روکش ضد تعریق و بلبرینگ های ضد غبار از ویژگی های منحصر به فرد این محصول است. وزن این دستگاه ۲.۵ کیلوگرم بوده و ولتاژ ۲۲۰ ولت / ۵۰-۶۰ هرتز دارد. این دستگاه مجهز به سیستم پیشرفته و سریع قفل کن شفت و سیستم گردش هوای داخلی پیشرفته است و دسته جانبی ضد لرزش دارد. صفحه پولیش قابلیت تعویض سریع و آسان دارد و دارای کلید دیمر جهت کنترل دور است.پولیش برقی مجهز به دیسک با قطر ۱۸۰ میلی متر، کلید برق مقاوم در برابر گرد و غبار و بلبرینگ ضد گرد و غبار می باشد. از دیگر مزایای این دستگاه می توان به ثابت بودن توان و دور تعیین شده دستگاه در شرایط کاری متفاوت اشاره نمود. نوع پولیش دستگاه از جنس پوست بره و سمباده بوده و به همراه آن صفحه لاستیکی ضخیم، آچار مخصوص، نمد پشمی و صفحه مخصوص سنباده پارچه ای ارائه می شود. پولیش ان ای سی ساخت کشور چین است

  راهنمای خرید اینترنتی ساک دستی والنتیر مدل V1543-09

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستگاه پولیش ان ای سی مدل ۱۸۵۱


ویژگی و مشخصات دستگاه پولیش ان ای سی مدل ۱۸۵۱

تصاویر برای دستگاه پولیش ان ای سی مدل ۱۸۵۱

برچسب های لازم برای دستگاه پولیش ان ای سی مدل ۱۸۵۱

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستگاه پولیش ان ای سی مدل ۱۸۵۱ |
خرید اینترنتی دستگاه پولیش ان ای سی مدل ۱۸۵۱ |
مشخصات و قیمت دستگاه پولیش ان ای سی مدل ۱۸۵۱ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستگاه پولیش ان ای سی مدل ۱۸۵۱ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول