راهنمای خرید اینترنتی دفتر زبان پاپکو مدل ۹۲۷۰ کد DR198

راهنمای  خرید اینترنتی دفتر زبان پاپکو مدل ۹۲۷۰ کد DR198دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دفتر زبان پاپکو مدل ۹۲۷۰ کد DR198 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

دفتر, دفتر و کاغذ, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/دفتر و کاغذ/دفتر/

 

نقد و بررسی دفتر زبان پاپکو مدل ۹۲۷۰ کد DR198

محصول مورد نظر شما یعنی دفتر زبان پاپکو مدل ۹۲۷۰ کد DR198 در برند دفتر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
دفتر زبان پرونوت دارای ۱۰۰ برگه (۲۰۰ صفحه) مورد استفاده است که توانایی استفاده طولانی مدت را دارد. داخل دفتر با یک برگه مواجه می شوید که صفحه اول یک اینفوگرافیک از انواع دفترهای پرونوت است و در صفحه دوم دو جدول تعبیه شده که جدول اول برای چند خط یادداشت و جدول دوم برای برنامه ریزی ماهانه است. با در بالای هر صفحه بخشی را برای درج شماره صفحه و تاریخ مشاهده خواهید کرد. (اگر این بخش را پر کنید، در زمان نیاز به سرعت به آن دسترسی پیدا خواهید کرد.) ابعاد این دفتر ۱۷ × ۲۴ سانتی متر و جنس جلد آن مقوایی است که با یک نوار الوان (رنگی) دور عطف آن پوشیده شده است و رنگ های این نوارها جلوه زیباتری به دفتر پرونوت داده اند. کیفیت کاغذ، اپتیموم بوده و از چسب و نوار محکمی در عطف آن استفاده شده است که موجب می شود تا هرگز با ورقه ورقه شدن و جدا شدن جلد از برگه ها مواجه نشوید. علاوه بر اینها اگر یک برگ از دفتر را به خواست خود جدا کنید، روی برگه دیگر تاثیری نخواهد داشت و جدا نمی شوند.

  راهنمای خرید اینترنتی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر زبان پاپکو مدل ۹۲۷۰ کد DR198


ویژگی و مشخصات دفتر زبان پاپکو مدل ۹۲۷۰ کد DR198

تصاویر برای دفتر زبان پاپکو مدل ۹۲۷۰ کد DR198

برچسب های لازم برای دفتر زبان پاپکو مدل ۹۲۷۰ کد DR198

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر زبان پاپکو مدل ۹۲۷۰ کد DR198 |
خرید اینترنتی دفتر زبان پاپکو مدل ۹۲۷۰ کد DR198 |
مشخصات و قیمت دفتر زبان پاپکو مدل ۹۲۷۰ کد DR198 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دفتر زبان پاپکو مدل ۹۲۷۰ کد DR198 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول