راهنمای خرید اینترنتی دفتر شطرنجی مدل سگ نگهبان مجموعه ۲ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی دفتر شطرنجی مدل سگ نگهبان مجموعه ۲ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دفتر شطرنجی مدل سگ نگهبان مجموعه ۲ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

دفتر, دفتر و کاغذ, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/دفتر و کاغذ/دفتر/

 

نقد و بررسی دفتر شطرنجی مدل سگ نگهبان مجموعه ۲ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی دفتر شطرنجی مدل سگ نگهبان مجموعه ۲ عددی در برند دفتر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این محصول شامل یک دفتر شطرنجی ۶۰ برگ با برند محبوب وازیک و یک دفتر یادداشت ۶۰ برگ با برند الماس دقیقا مطابق تصویر می باشد (در غیر اینصورت کالای شما اصل نیست و می توانید مرجوع کنید). از ویژگی های ممتاز این محصول می توان به جلد مقاوم انعطاف پذیر و همچنین صحافی سیمی با فنر فلزی تک جهت راحتی ورق زدن و کاغذ های رنگی با کیفیت با خطوط شطرنجی آبی که ابعاد هر ضلع مربع ها ۱ سانت می باشد اشاره کرد واز ویژگی های دیگر ممتاز این محصول می توان به دفتر یادداشت کوچک فانتزی با برند الماس اشاره کرد که به همراه این محصول ارایه می شود که حسابی جای خود را در کیف پسرها و دخترها باز کند. این دفتر از ۶۰ برگ کاغذ کوچک تحریری خط دار ( یک خط)ساخته شده‌ است. این ۶۰ برگ با فنر مارپیچ و به شکل عمودی در کنار هم صحافی‌ شده‌اند. سیمی‌بودن دفتر در عین اینکه به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز برگه‌ای را از آن جدا کنید، به‌خوبی برگه ‎ها را در کنار هم قرار می‌دهد و برای یادداشت‌برداری دفتری کاملا خوش‌دست حساب می‌شود. جلد دفتر از طلق صحافی با طلق انعطاف پذیر ساخته شده است. این جلد باعث می‌شود بتوانید تا مدت‌ها و بدون نگرانی از پاره‌شدن جلد، از دفتر استفاده کنید

  راهنمای خرید اینترنتی پارچه لباس مدل کرپ اسکادا گلدار

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر شطرنجی مدل سگ نگهبان مجموعه ۲ عددی


ویژگی و مشخصات دفتر شطرنجی مدل سگ نگهبان مجموعه ۲ عددی

تصاویر برای دفتر شطرنجی مدل سگ نگهبان مجموعه ۲ عددی

برچسب های لازم برای دفتر شطرنجی مدل سگ نگهبان مجموعه ۲ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر شطرنجی مدل سگ نگهبان مجموعه ۲ عددی |
خرید اینترنتی دفتر شطرنجی مدل سگ نگهبان مجموعه ۲ عددی |
مشخصات و قیمت دفتر شطرنجی مدل سگ نگهبان مجموعه ۲ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دفتر شطرنجی مدل سگ نگهبان مجموعه ۲ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول