راهنمای خرید اینترنتی دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح سکه جلد شومیز

راهنمای  خرید اینترنتی دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح سکه جلد شومیزدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح سکه جلد شومیز توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

دفتر, دفتر و کاغذ, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/دفتر و کاغذ/دفتر/

 

نقد و بررسی دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح سکه جلد شومیز

محصول مورد نظر شما یعنی دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح سکه جلد شومیز در برند دفتر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
صدای افتادن سکه در قلک، صدای جیرینگ جیرینگ تعدادی سکه در دست، صدای افتادن سکه در تلفن عمومی، همه و همه برای اغلب متولدین دهه ۶۰ و حتی قدیمی‌ترها حسی نوستالژیک دارند. وجود سکه در سفره‌ی هفت‌سین ایرانی به عنوان نمادی از برکت در سال آینده به سکه وجهه‌‌ای خوش یمن داده است. هنوز هم هستند افرادی که به دنبال جمع‌آوری سکه‌های مختلف قدیمی و جدید هستند. اگر سکه‌ها و صدای جیرینگ جیرینگ آن‌ها برای شما خاطره انگیز است، دفتر حاضر انتخاب خوبی برای شما است.
محصول پیش رو یکی از دفاتر ۸۰ برگ کلیپس است. جلد این دفتر شومیز مقوایی بوده و صحافی آن به صورت چسبی عمودی انجام شده است. در طرح روی جلد این دفتر تعداد زیادی سکه‌ی ایرانی و خارجی در کنار هم قرار گرفته‌اند. رنگ‌های نقره‌ای، مسی و طلایی این سکه‌ها در کنار هم ظاهر جذابی به این جلد بخشیده است. . لازم به ذکر است، دفاتر «کلیپس» (Clips) از سال ۱۳۹۱ به عنوان یکی از محصولات گروه تی تی ام وارد بازار لوازم تحریر ایران شد. این دفاتر به دلیل قیمت و کیفیت مناسب و طرح‌های متنوع خود، توانسته‌اند تا حدی رضایت مشتریان را جلب کنند.
دسته‌ی کاغذ ته‌دوزی شده به شکل کتاب که در آن مطالب و اشعار یا حساب‌ها را بنویسند.» این تعریفی است که در فرهنگ عمید از دفتر آمده است. اما امروزه کاربرد دفتر بسیار فراتر از این‌ها است. کم‌تر دانش‌آموز، دانشجو، مدیر و کارمندی را می‌توان پیدا کرد که با دفتر سر و کار نداشته باشد. این روزها دفاتر گوناگونی با ظاهر، جنس و نوع متفاوت در بازار وجود دارند. جذابیت ظاهری، نوع صحافی، جنس جلد، کیفیت کاغذ و به صرفه بودن قیمت از مهم‎ترین معیارهای خرید دفتر به حساب می‌آید.

  راهنمای خرید اینترنتی شکلات خوری سفالی کد R005

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح سکه جلد شومیز


ویژگی و مشخصات دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح سکه جلد شومیز

تصاویر برای دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح سکه جلد شومیز

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر 80 برگ کلیپس طرح سکه جلد شومیز

برچسب های لازم برای دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح سکه جلد شومیز

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح سکه جلد شومیز |
خرید اینترنتی دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح سکه جلد شومیز |
مشخصات و قیمت دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح سکه جلد شومیز |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح سکه جلد شومیز رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول