راهنمای خرید اینترنتی دندان گیر وی مدل ۸۵۹

راهنمای  خرید اینترنتی دندان گیر وی مدل ۸۵۹دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دندان گیر وی مدل ۸۵۹ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی، کودک و نوزاد, بهداشت و حمام, بهداشت و سلامت کودک, دندان گیر کودک و نوزاد | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/بهداشت و حمام/بهداشت و سلامت کودک/دندان گیر کودک و نوزاد/

 

دندان در آوردن نوزاد می‌تواند برای او آزاردهنده و همراه با بی‌قراری باشد و از طرفی باعث گریه‌های بی‌امان او شود. این زمان بهترین زمان برای استفاده از دندان‌گیر است. محصولی که می‌بینیم دندان‌گیر برند معروف «وی» مدل (۸۵۹) است. این محصول با طرح گل در دو رنگ‌بندی دخترانه و پسرانه عرضه شده است. داخل محصول دارای مایع خنک‌کننده لثه بوده که برای استفاده از دندان‌گیر بایستی قبل از هر بار استفاده آن را داخل یخچال قرار داده و پس از خنک‌شدن مایع داخل دندان‌گیر، آن را بر روی لثه نوزاد قرار داده تا درد ناشی از دوران دندان در آوردن نوزاد کاسته شود. همچنین بر روی بدنه این دندان‌گیر برجستگی‌هایی طراحی شده است، این طراحی نیز می‌تواند علاوه بر مایع خنک‌کننده لثه، کمک زیادی به تسکین درد نوزاد کند. “>

نقد و بررسی دندان گیر وی مدل ۸۵۹

محصول مورد نظر شما یعنی دندان گیر وی مدل ۸۵۹ در برند دندان گیر کودک و نوزاد می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

  راهنمای خرید اینترنتی اسکوییشی مدل پولیشی طرح میمون بازیگوش

دندان در آوردن نوزاد می‌تواند برای او آزاردهنده و همراه با بی‌قراری باشد و از طرفی باعث گریه‌های بی‌امان او شود. این زمان بهترین زمان برای استفاده از دندان‌گیر است. محصولی که می‌بینیم دندان‌گیر برند معروف «وی» مدل (۸۵۹) است. این محصول با طرح گل در دو رنگ‌بندی دخترانه و پسرانه عرضه شده است. داخل محصول دارای مایع خنک‌کننده لثه بوده که برای استفاده از دندان‌گیر بایستی قبل از هر بار استفاده آن را داخل یخچال قرار داده و پس از خنک‌شدن مایع داخل دندان‌گیر، آن را بر روی لثه نوزاد قرار داده تا درد ناشی از دوران دندان در آوردن نوزاد کاسته شود. همچنین بر روی بدنه این دندان‌گیر برجستگی‌هایی طراحی شده است، این طراحی نیز می‌تواند علاوه بر مایع خنک‌کننده لثه، کمک زیادی به تسکین درد نوزاد کند.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دندان گیر وی مدل ۸۵۹


ویژگی و مشخصات دندان گیر وی مدل ۸۵۹

تصاویر برای دندان گیر وی مدل ۸۵۹

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دندان گیر وی مدل 859
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دندان گیر وی مدل 859

برچسب های لازم برای دندان گیر وی مدل ۸۵۹

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دندان گیر وی مدل ۸۵۹ |
خرید اینترنتی دندان گیر وی مدل ۸۵۹ |
مشخصات و قیمت دندان گیر وی مدل ۸۵۹ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دندان گیر وی مدل ۸۵۹ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی عروسک مدل یونیکورن طرح بال متالیک قلب به دست کد 15416 ارتفاع 40 سانتی متر