راهنمای خرید اینترنتی دوربین دیجیتال فوجی فیلم مدل XQ2

راهنمای  خرید اینترنتی دوربین دیجیتال فوجی فیلم مدل XQ2دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دوربین دیجیتال فوجی فیلم مدل XQ2 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

دوربین, دوربین عکاسی, کالای دیجیتال | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/دوربین/دوربین عکاسی/

 

  راهنمای خرید اینترنتی کیف کلاسوری ردموب مدل RKSH1 مناسب برای گوشی موبایل نوکیا  7.1 plus

“>

نقد و بررسی دوربین دیجیتال فوجی فیلم مدل XQ2

محصول مورد نظر شما یعنی دوربین دیجیتال فوجی فیلم مدل XQ2 در برند دوربین عکاسی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

دوربین XQ2 یک کامپکت سطح پیشرفته از شرکت فوجی ،یک دوربین خوش دست کوچک وسبک با ابعاد ۱۰۰×۵۹×۳۳ و وزن ۲۰۶ گرم با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل می باشد. فاصله کانونی ۱۰۰-۲۵ میلیمتر و ۴ برابر بزرگنمایی دارد.فوجی در این دوربین از پردازنده XTrans II استفاده نموده که باعث ارتقا کیفیت ، شارپنس تصاویر و سرعت فوکوس نسبت به مدل قبلی XQ1 شده است.به طوری که سرعت اماده به کار دوربین ۱ ثانیه و سرعت فوکوس اتوماتیک آن ۰.۰۶ ثانیه می باشد. لنز این دوربین دارای بزرگنمایی اپتیکال ۴ برابر -فاصله کانونی ۱۰۰-۲۵ میلیمتر و گشادی دیافراگم F/1.8-4.9 است کمینه و پیشینه ISO نیز ۱۲۸۰۰-۱۰۰ میباشد. صفحه نمایش LCD این دوربین از نوع ثابت ۳ اینچی می باشد.فیلمبرداری Full HD ، وای فای داخلی و میکروفن استریو از امکانات دیگر این دوربین به شمار می روند. این دوربین در ۳ رنگ سفید ، سیاه ، نقره ای موجود می باشد دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم Fujifilm XQ2 دوربین بسیار خوش دستی است که هندلینگ خوبی دارد. با در نظر گرفتن وزن باتری و کارت مموری مجموعا دوربین وزن اندکی دارد و سبک است ضمن آنکه ابعاد آن نیز کوچک و استاندارد است. با وجود آنکه روی بدنه ی جلویی دوربین جای دستگیره ی دست طراحی نشده است با این وجود جنس بدنه ی دوربین به گونه ای است که در دست نمی لغزد و کار با آن ساده و دلپذیر است. دو عدد سوراخ فلزی کوچک در دو سوی بدنه ی دوربین تعبیه شده که برای انداختن بند دوربین درون آنها هستند تا بدین ترتیب با قرار گرفتن بند دوربین دور گردن امنیت و حس اطمینان بیشتر در کاربر ایجاد گردد. محل اتصال دوربین به سه پایه در جایی از دوربین تعبیه شده که برای تعویض باتری و کارت حافظه ی دوربین نیازی به بازکردن آن از روی سه پایه نباشد.

  راهنمای خرید اینترنتی آویز موبایل رژارت مدل پروانه

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دوربین دیجیتال فوجی فیلم مدل XQ2


ویژگی و مشخصات دوربین دیجیتال فوجی فیلم مدل XQ2

تصاویر برای دوربین دیجیتال فوجی فیلم مدل XQ2

برچسب های لازم برای دوربین دیجیتال فوجی فیلم مدل XQ2

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دوربین دیجیتال فوجی فیلم مدل XQ2 |
خرید اینترنتی دوربین دیجیتال فوجی فیلم مدل XQ2 |
مشخصات و قیمت دوربین دیجیتال فوجی فیلم مدل XQ2 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دوربین دیجیتال فوجی فیلم مدل XQ2 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول