راهنمای خرید اینترنتی راکت تنیس هد مدل Youtek Graphene Speed S

راهنمای  خرید اینترنتی راکت تنیس هد مدل Youtek Graphene Speed Sدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی راکت تنیس هد مدل Youtek Graphene Speed S توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تنیس، بدمینتون، اسکواش, راکت, لوازم ورزشی, ورزش های توپی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های توپی/راکت/تنیس، بدمینتون، اسکواش/

 

نقد و بررسی راکت تنیس هد مدل Youtek Graphene Speed S

محصول مورد نظر شما یعنی راکت تنیس هد مدل Youtek Graphene Speed S در برند تنیس، بدمینتون، اسکواش می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
تاریخ‌نگاران عقیده دارند ورزش تنیس به شکل ابتدایی خود در طول قرن دوازدهم میلادی در شمال فرانسه رواج یافت. این ورزش در ابتدا در صومعه‌ها و با ضربه به توپ بدون راکت و با دست خالی انجام می‌شد. این شیوه بازی تا قرن شانزدهم میلادی که راکت مورد استفاده قرار گرفت، ادامه داشت. استفاده از راکت در این ورزش مدیون دو انگلیسی به‌نام‌های «هری جم» (Harry Gem) و «اوگوریو پررا» (Augurio Perera) که از توپ کریکت و راکتی با جنس پوسته‌ی درختان و با زه‌کشی از جنس روده حیوانات اهلی استفاده کردند. در دسامبر سال ۱۸۸۳ میلادی «سرگرد والتر کلاپتون وینگ فیلد» با تغییراتی در بازی ابتدایی تنیس، ورزشی به‌نام Sticky ابداع کرد که به‌منظور پذیرایی از میمهانان‌اش بکار می‌گرفت. Sticky ساده شده و رواج یافته‌ی واژه‌ی یونانی Sphairistike به‌معنای «مهارت در بازی با توپ» است. در واقع سرگرد والتر باعث شد تنیس به ورزشی بیرون از فضای پوشیده و تنیس امروزی تبدیل شود.
امروزه تنیس ورزشی است که از لحاظ تعداد نفرات شرکت‌کننده بصورت انفرادی و تیمی (دونفره) بازی می‌شود. هر بازیکن راکتی دارد که از بخش‌های مختلفی مانند دسته راکت، گلوگاه، صفحه، زه و سر راکت تشکیل شده است. از بخش‌هایی که بیشترین تماس را با دست انسان دارد، بخش دسته راکت است. دسته راکت بسته به اندازه کف دست ورزش‌کاران سایزهای مختلفی دارد. به اندازه‌ی دورتادور یا محیط دسته راکت «گریپ» گفته می‌شود. راکت‌ها در دو نوع کنترلی و قدرتی طراحی شده‌اند. کنترلی یا قدرتی بودن راکت بستگی به یکی از مشخصات اصلی راکت‌های تنیس یعنی وزن آن‌هاست. وزن راکت می‌تواند از ۲۴۵ گرم تا ۳۳۹ گرم متغیر باشد. برای مبتدیان با توجه به تسلط، جنسیت و قدرت بدنی‌شان بهتر است، خانم‌ها از راکتی با وزن کمتر از ۲۸۰ گرم و آقایان کمتر از ۳۰۰ گرم را استفاده کنند. راکت سنگین‌تر، ضربات قویی‌تری داشته و لرزش ناشی از ضربه زه به توپ کمتری به دست ورزشکار منتقل می‌کند، این در حالیست که راکت سبک‌تر، قدرت کنترل و اعمال پیچش بیشتری برای ورزشکار مهیا می‌کند. برای کاستن لرزش ناشی از ضربه صفحه زه‌کشی راکت به توپ، از ضربه‌گیرها و دمپرها برای راکت‌های سبک‌تر استفاده می‌شود. مساحت صفحه راکت معمولا از ۶۱۳ تا ۷۱۰ سانتی‌متر مربع متغیر است. برای شروع، مساحت بزرگ‌تر صفحه برای مبتدیان بهتر است. زیرا هم قدرت بهتری دارد و هم مساحت بزرگ‌تری برای ضربه در اختیار بازیکن قرار می‌دهد.
راکت تنیس Youtek Graphene Speed S ساخت کمپانی HEAD و وزن ۲۸۵ گرم مناسب برای افزایش توانایی‌های مهارتی و قدرت مانور بیشتر است. نقطه تعادل این راکت در فاصله ۳۳۰ میلی‌متری راکت قرار دارد و طولی معادل ۶۸.۵ سانتی‌متر که اندازه‌ای استاندارد برای راکت تنیس به حساب می‌آید دارد. این راکت دارای تکنولوژی Graphene XT است که باعث تقسیم وزن توپ در سطح راکت و در نتیجه افزایش سرعت بازی و قدرت ضربات می‌شود.

  راهنمای خرید اینترنتی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه راکت تنیس هد مدل Youtek Graphene Speed S


ویژگی و مشخصات راکت تنیس هد مدل Youtek Graphene Speed S

جنس گریپ
فوم
اندازه گریپ
US: 4 3/8 – Euro: 3
کاور
ندارد
زه کشی
دارد

تصاویر برای راکت تنیس هد مدل Youtek Graphene Speed S

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه راکت تنیس هد مدل Youtek Graphene Speed S
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه راکت تنیس هد مدل Youtek Graphene Speed S

برچسب های لازم برای راکت تنیس هد مدل Youtek Graphene Speed S

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه راکت تنیس هد مدل Youtek Graphene Speed S |
خرید اینترنتی راکت تنیس هد مدل Youtek Graphene Speed S |
مشخصات و قیمت راکت تنیس هد مدل Youtek Graphene Speed S |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی راکت تنیس هد مدل Youtek Graphene Speed S رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول