راهنمای خرید اینترنتی رم دسکتاپ DDR3 دو کاناله ۲۶۰۰ مگاهرتز CL11 ای دیتا مدل XPG V2 ظرفیت ۱۶ گیگابایت

راهنمای  خرید اینترنتی رم دسکتاپ DDR3 دو کاناله ۲۶۰۰ مگاهرتز CL11 ای دیتا مدل XPG V2 ظرفیت ۱۶ گیگابایتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی رم دسکتاپ DDR3 دو کاناله ۲۶۰۰ مگاهرتز CL11 ای دیتا مدل XPG V2 ظرفیت ۱۶ گیگابایت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

رم کامپیوتر و لپ‌تاپ (RAM), قطعات کامپیوتر, کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/قطعات کامپیوتر/رم کامپیوتر و لپ‌تاپ (RAM)/

 

نقد و بررسی رم دسکتاپ DDR3 دو کاناله ۲۶۰۰ مگاهرتز CL11 ای دیتا مدل XPG V2 ظرفیت ۱۶ گیگابایت

محصول مورد نظر شما یعنی رم دسکتاپ DDR3 دو کاناله ۲۶۰۰ مگاهرتز CL11 ای دیتا مدل XPG V2 ظرفیت ۱۶ گیگابایت در برند رم کامپیوتر و لپ‌تاپ (RAM) می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کلمه RAM خلاصه شده عبارت Random Access Memory می‌باشد که به معنای حافظه باقابلیت دسترسی تصادفی است. رم یک نوع محل ذخیره‌سازی اطلاعات است که به کمک آن می‌توان به اطلاعات در هر زمانی بدون در نظر گرفتن موقعیت فیزیکی و ترتیب آن‌ها و به‌سرعت دسترسی داشت. داده‌های موجود در RAM قابل پاک شدن هستند و یا می‌توانند با داده‌های دیگر جایگزین شوند. هر نوع وقفه‌ای در جریان برق رایانه، موجب از بین رفتن داده‌های موجود در RAM می‌شود. اصولاً از حافظه رم برای نگه‌داری موقت اطلاعات تا زمان پردازش یا انتقال نتایج به بیرون از رایانه و یا ذخیره‌سازی در حافظه‌های جانبی، استفاده می‌شود. در کل حافظه رم در تمام اعمالی که با کامپیوتر انجام می‌شود، چه از نوع ساده مانند کپی یا جابجایی فایل باشد و چه از نوع پیچیده مانند اجرای چند نرم‌افزار مختلف، حافظه رم نقش مستقیم و ویژه‌ای دارد و به همین دلیل است که سرعت و ظرفیت رم تأثیر زیادی بر روی سرعت سیستم‌های کامپیوتری دارد و این تأثیر در اجرای نرم‌افزارهای سنگین، انجام بازی و درکل انجام هر کاری که به پردازش و رندر کردن زیاد نیاز دارد، قابل رؤیت است.
کمپانی ای دیتا (Adata) یکی از کمپانی‌هایی است که در زمینه طراحی و تولید حافظه‌های رم فعالیت دارد و انواع مختلفی از حافظه‌های رم را طراحی، تولید و به بازار عرضه کرده است. این کمپانی پس از موفقیت چشم‌گیر در فروش حافظه‌های رم سری XPG که به‌صورت اختصاصی برای گیمرها تولید شده بود، نسل دوم آن را هم طراحی، تولید و به بازار عرضه کرد. نسل دوم XPG V2 نام دارد و با پردازنده‌های نسل چهارم اینتل یعنی هزول (Haswell) و چیپست Z87 اینتل هماهنگی کامل دارد. این حافظه رم از فلز مس و مدار چاپی هشت لایه بهره می‌برد، در ضمن هیت‌سینک آلومینیومی و بسیار زیبای آن توسط کمپانی بسیار مشهور Thermal Conductive Technilogy طراحی و تولید شده است. سری رم‌های XPG V2 ای دیتا دارای هیت‌سینک‌های بزرگ با سطح تماس بالا هستند و قادرند چندین برابر هیت‌سینک‌های معمول گرما را انتقال دهند و خنثی کنند. این رم از نوع DDR3 بوده، دارای فرکانس ۲۴۰۰ مگاهرتز با ولتاژ ۱.۶۵ ولت می‌باشد و به‌صورت دوکاناله طراحی شده است که قابلیت اجرای سنگین‌ترین نرم‌افزارها و بازی‌ها را برای شما فراهم می‌سازد.

  راهنمای خرید اینترنتی جوراب ورزشی زنانه کرویت مدل GN2022 مجموعه 3 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه رم دسکتاپ DDR3 دو کاناله ۲۶۰۰ مگاهرتز CL11 ای دیتا مدل XPG V2 ظرفیت ۱۶ گیگابایت


ویژگی و مشخصات رم دسکتاپ DDR3 دو کاناله ۲۶۰۰ مگاهرتز CL11 ای دیتا مدل XPG V2 ظرفیت ۱۶ گیگابایت

نوع حافظه
DDR3
نوع ماژول
DIMM
تعداد ماژول
دو عدد
ظرفیت کلی
۱۶ گیگابایت
ظرفیت هر ماژول
۸ گیگابایت
پیکربندی
دو کاناله
فرکانس
۲۶۰۰ مگاهرتز
پشتیبانی از XMP
دارد
قابلیت اصلاح خطا (ECC)
ندارد
رجیستر شده
خیر
سیستم خنک کننده
هیت‌سینک

تصاویر برای رم دسکتاپ DDR3 دو کاناله ۲۶۰۰ مگاهرتز CL11 ای دیتا مدل XPG V2 ظرفیت ۱۶ گیگابایت

برچسب های لازم برای رم دسکتاپ DDR3 دو کاناله ۲۶۰۰ مگاهرتز CL11 ای دیتا مدل XPG V2 ظرفیت ۱۶ گیگابایت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه رم دسکتاپ DDR3 دو کاناله ۲۶۰۰ مگاهرتز CL11 ای دیتا مدل XPG V2 ظرفیت ۱۶ گیگابایت |
خرید اینترنتی رم دسکتاپ DDR3 دو کاناله ۲۶۰۰ مگاهرتز CL11 ای دیتا مدل XPG V2 ظرفیت ۱۶ گیگابایت |
مشخصات و قیمت رم دسکتاپ DDR3 دو کاناله ۲۶۰۰ مگاهرتز CL11 ای دیتا مدل XPG V2 ظرفیت ۱۶ گیگابایت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رم دسکتاپ DDR3 دو کاناله ۲۶۰۰ مگاهرتز CL11 ای دیتا مدل XPG V2 ظرفیت ۱۶ گیگابایت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی کاور دکین مدل فیجت طرح Claw مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A51 4G / 5G