راهنمای خرید اینترنتی ریموت کنترل هوشمند برادلینک مدل RM4 Pro به همراه سنسور دما و رطوبت

راهنمای  خرید اینترنتی ریموت کنترل هوشمند برادلینک مدل RM4 Pro به همراه سنسور دما و رطوبتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ریموت کنترل هوشمند برادلینک مدل RM4 Pro به همراه سنسور دما و رطوبت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اینترنت اشیا, تجهیزات شبکه و ارتباطات, کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/تجهیزات شبکه و ارتباطات/اینترنت اشیا/

 

نقد و بررسی ریموت کنترل هوشمند برادلینک مدل RM4 Pro به همراه سنسور دما و رطوبت

محصول مورد نظر شما یعنی ریموت کنترل هوشمند برادلینک مدل RM4 Pro به همراه سنسور دما و رطوبت در برند اینترنت اشیا می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
دستگاه کنترل مرکزی Brodlink rm4 pro گزینه مناسب برای برنامه ریزی و کنترل تمامی وسایل ریموت دار منزل مبتنی بر مادون قرمز (ir)و امواج رادیویی (rf) می باشد . این دستگاه نسبت به مدل قبل (rm3-pro) همگام سازی قوی‌تری با دستگاه های کنترلی و سنسور های متنوع مانند : کلید های روشنایی، تلویزیون، تهویه هوا،، پنکه، موتور پرده، ستاپ باکس،دوربین، ریموت درب، سنسور های امنیتی و… دارد.
می توان گفت rm4pro تمامی دستگاه های کنترلی ( به جز کنترل بلوتوثی ) و انواع سنسور و لوازم هوشمند را پشتیبانی می کند و به صورت مداوم مجموعه دستگاه های قابل پشتیبانی آن به روز رسانی میشود .
بنابراین این دستگاه گزینه مناسبی برای برنامه ریزی و کنترل تمامی دستگاه‌های منزل یا محل کار خود فقط با یک تلفن همراه میباشد .
همچنین با استفاده از نرم افزار GoogleAssistant و یا اتصال به یک دستیارصوتی الکسا یا آمازون امکان کنترل صوتی وسایل ، با صدای شما را فراهم میکند .
با اتصال سنسور دما و رطوبت Broadlink HTS2 به RM4pro ، شما میتوانید تغیرات دما و رطوبت خانه یا محل کار خود را به صورت هوشمند کنترل کنید.
این سنسور علاوه بر نمایش لحظه ای دما و رطوبت، امکان نمایش تغییرات دما و رطوبت محیط به صورت نموداری را برای کاربران از هر کجای دنیا فراهم می کند.
این سنسور برخلاف سنسور های دیگر دراندازه بسیارکوچک با کابل USB به طوری ترکیب شده که اگر با دقت به آن توجه نکنید متوجه وجود سنسور بر روی کابل USB نخواهید شد.
در نتیجه با اتصال hts2 به rm4pro می توان به راحتی در برنامه برادلینک سناریو دلخواه برای دما تعریف کرد برای مثال: به محض افزایش دمای منزل از دمای مطلوب از طریق دستگاه RM4mini به اسپلیت فرمان روشن شدن ارسال شود و یا میزان سرعت فن اسپلیت بیشتر شود تا دمای محیط تنظیم شود که این تنظیم خودکار باعث می شود علاوه بر حس آسایش ساکنین در مصرف انرژی نیز صرفه جویی شود.

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ پشت گوشی نانو مدل NPX مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 mini

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ریموت کنترل هوشمند برادلینک مدل RM4 Pro به همراه سنسور دما و رطوبت


ویژگی و مشخصات ریموت کنترل هوشمند برادلینک مدل RM4 Pro به همراه سنسور دما و رطوبت

تصاویر برای ریموت کنترل هوشمند برادلینک مدل RM4 Pro به همراه سنسور دما و رطوبت

برچسب های لازم برای ریموت کنترل هوشمند برادلینک مدل RM4 Pro به همراه سنسور دما و رطوبت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ریموت کنترل هوشمند برادلینک مدل RM4 Pro به همراه سنسور دما و رطوبت |
خرید اینترنتی ریموت کنترل هوشمند برادلینک مدل RM4 Pro به همراه سنسور دما و رطوبت |
مشخصات و قیمت ریموت کنترل هوشمند برادلینک مدل RM4 Pro به همراه سنسور دما و رطوبت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ریموت کنترل هوشمند برادلینک مدل RM4 Pro به همراه سنسور دما و رطوبت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول