راهنمای خرید اینترنتی زیره سیاه آسیاب شده – ۵۰ گرم

راهنمای  خرید اینترنتی زیره سیاه آسیاب شده – ۵۰ گرمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی زیره سیاه آسیاب شده – ۵۰ گرم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ادویه و چاشنی محلی, خوار و بار محلی, خوراکی های بومی محلی, محصولات بومی و محلی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
محصولات بومی و محلی/خوراکی های بومی محلی/خوار و بار محلی/ادویه و چاشنی محلی/

 

نقد و بررسی زیره سیاه آسیاب شده – ۵۰ گرم

محصول مورد نظر شما یعنی زیره سیاه آسیاب شده – ۵۰ گرم در برند ادویه و چاشنی محلی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
زیره سیاه یکی از گیاهان بومی آسیا است که به خاطر عطر و مزه منحصر به فرد در انواع غذاها و دمنوش ها به کار می رود. طبع‌ زیره‌ سیاه‌ خیلی‌ گرم‌ و خشک‌ است‌. زیره‌ سیاه‌ دارای‌ خواص‌ بادشکن‌، مقوی‌، زیادکننده‌ شیر، قاعده‌آور، نیرودهنده‌، ضد کرم‌، هضم‌ کننده‌، ضد تشنج‌، قابض‌، معرق‌، مقوی‌ معده‌، قاطع‌ اسپرم‌ است‌. زیره‌ سیاه‌ در موارد بلع‌ هوا، نفخ‌ شکم‌، برطرف‌ کردن‌ سوءهاضمه‌، تسهیل‌ هضم‌ غذا، دل‌ پیچه‌ کودکان‌، انگل‌ معده‌ و روده‌، دفع‌ بادهای‌ کلیه‌ و مثانه‌، تنگی ‌نفس‌ و سکسکه‌ نفخی‌ به‌کار می‌رود. زیره‌ یک‌ داروی‌ سنتی‌ برای‌ رفع‌ سوءهاضمه‌ خصوصا نفخ‌ شکم‌ است‌. عرق زیره‌ یا روغن‌ آن‌ در رفع‌ سوءهاضمه‌ و دل‌ دردهای‌ کودکان‌ مفید است‌. زیره‌ دارای‌ خاصیت‌ ضدگرفتگی‌ دارد و برای‌ رفع‌ گرفتگی‌های‌ دوران‌ قاعدگی ‌مفید است‌. معده‌ را گرم‌ و تقویت‌ می‌کند و کرم‌ تنیا را دفع ‌می‌کند. و اثر قابل‌ ملاحظه‌ای‌ در جلوگیری‌ از ایجاد بادهای‌ اضافی‌ در روده‌ و درمان ‌اسهال‌ دارد. یک‌ قاشق‌ مرباخوری‌ زیره‌ سیاه‌ دم شده در نیم‌ لیتر آب‌ جوش ‌برای‌ تنبلی‌ اعمال‌ گوارشی‌، بی‌اشتهایی‌، باد یا درد روده‌ مصرف‌ می‌شود. مصرف دم کرده زیره سیاه و یا جویدن آن در رفع و کاهش دردهای ناشی از قاعدگی، دردهای روده و بی‌اشتهایی بسیار مؤثر است.

  راهنمای خرید اینترنتی گلاب محلی سنتی - 1 لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه زیره سیاه آسیاب شده – ۵۰ گرم


ویژگی و مشخصات زیره سیاه آسیاب شده – ۵۰ گرم

تصاویر برای زیره سیاه آسیاب شده – ۵۰ گرم

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه زیره سیاه آسیاب شده - 50 گرم

برچسب های لازم برای زیره سیاه آسیاب شده – ۵۰ گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه زیره سیاه آسیاب شده – ۵۰ گرم |
خرید اینترنتی زیره سیاه آسیاب شده – ۵۰ گرم |
مشخصات و قیمت زیره سیاه آسیاب شده – ۵۰ گرم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی زیره سیاه آسیاب شده – ۵۰ گرم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول