راهنمای خرید اینترنتی ساعت دیواری گالری نگارین طرح کاشی هفت رنگ ۸۰۰۰۴

راهنمای  خرید اینترنتی ساعت دیواری گالری نگارین طرح کاشی هفت رنگ ۸۰۰۰۴دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت دیواری گالری نگارین طرح کاشی هفت رنگ ۸۰۰۰۴ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, دکوراتیو, ساعت های تزئینی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/دکوراتیو/ساعت های تزئینی/

 

نقد و بررسی ساعت دیواری گالری نگارین طرح کاشی هفت رنگ ۸۰۰۰۴

محصول مورد نظر شما یعنی ساعت دیواری گالری نگارین طرح کاشی هفت رنگ ۸۰۰۰۴ در برند ساعت های تزئینی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
درست است که عملکرد اصلی یک ساعت دیواری نشان دادن زمان است، اما گالری نگارین ساعتی را ساخته که دیدن آن به اندازه دیدن یک تابلوی زیبا لذت‌بخش است؛ ساعتی با زمینه کاشی‌کاری شده. اگر به هنرهای سنتی ایرانی علاقه دارید این ساعت انتخابی مناسب برای شماست. ساعت‌ها به دلیل نیاز ما به دانستن زمان همیشه جایگاه ویژه‌ای بر دیوارهای خانه‌مان داشته‌اند. این ساعت دیواری اثری خلاقانه از هنرمندان ایرانی است. ترکیبی از کاشی و چوب که به خوبی در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند. همیشه کاشی‌کاری را بر بدنه مساجد و بناهای قدیمی و سنتی ایرانی دیده‌ایم. این بار می توانیم کاشی‌کاری را به خانه‌مان ببریم و هر زمان که به آن نگاه می‌کنیم، حسی از زیبایی و اصالت هنر ایرانی دریافت کنیم. این ساعت مربع شکل ساخته‌ی گالری نگارین و اندازه هر ضلع آن حدود ۵۳ سانتی‌متر است و وزنی در حدود ۶ کیلوگرم دارد. همچنین شمسه‌ای از کاشی هفت‌رنگ به عنوان زمینه ساعت در کنار عقربه‌های سفید‌رنگ قرار گرفته و در آن رنگ‌های آبی، نارنجی و لاجوردی دیده می‌شود. نکته جالب توجه در این ساعت این است که کاشی‌ها در دو سطح قرار دارند و قسمت وسط نسبت به حاشیه بالاتر است که به زیبایی آن افزوده است. مساجد و ابنیه مذهبی بسیاری وجود دارند که کاشی‌هایشان در ذهنمان باقی مانده‌است، مانند کاشی‌های مسجد شیخ لطف‌الله اصفهان که چشم هر بازدیدکننده‌ای را خیره می‌کند. کاشی‌کاری همواره جزیی از معماری سنتی ایران بوده است و از جمله تزییناتی است که از قدیم نمای اکثر بناهای مذهبی و غیرمذهبی را می پوشانده است. کاشی هفت‌رنگ نوعی از کاشی است که در نمای اکثر بناها، مساجد، مقبره‌ها و حتی منازل شخصی به‌کار می‌رود. ساخت این نوع کاشی‌ از حدود ۷۰۰ سال پیش متداول شده و رنگ‌های رایج آن عبارتند از سیاه، سفید، لاجوردی، فیروزه‌ای، قرمز، زرد و حنایی که بر زمینه سفید‌رنگ جلوه زیبایی ایجاد می‌کند.

  راهنمای خرید اینترنتی راکت تنیس هد مدل Graphene XT Instinct Jr

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت دیواری گالری نگارین طرح کاشی هفت رنگ ۸۰۰۰۴


ویژگی و مشخصات ساعت دیواری گالری نگارین طرح کاشی هفت رنگ ۸۰۰۰۴

تصاویر برای ساعت دیواری گالری نگارین طرح کاشی هفت رنگ ۸۰۰۰۴

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت دیواری گالری نگارین طرح کاشی هفت رنگ 80004

برچسب های لازم برای ساعت دیواری گالری نگارین طرح کاشی هفت رنگ ۸۰۰۰۴

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت دیواری گالری نگارین طرح کاشی هفت رنگ ۸۰۰۰۴ |
خرید اینترنتی ساعت دیواری گالری نگارین طرح کاشی هفت رنگ ۸۰۰۰۴ |
مشخصات و قیمت ساعت دیواری گالری نگارین طرح کاشی هفت رنگ ۸۰۰۰۴ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت دیواری گالری نگارین طرح کاشی هفت رنگ ۸۰۰۰۴ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول