راهنمای خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4081AG

راهنمای  خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4081AGدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4081AG توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری زنانه و مردانه, زنانه و مردانه, ساعت زنانه و مردانه, ساعت عقربه ای زنانه و مردانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه و مردانه/اکسسوری زنانه و مردانه/ساعت زنانه و مردانه/ساعت عقربه ای زنانه و مردانه/

 

  راهنمای خرید اینترنتی کیف رودوشی زنانه مدل ALZ116

“>

نقد و بررسی ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4081AG

محصول مورد نظر شما یعنی ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4081AG در برند ساعت عقربه ای زنانه و مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

طراحان خلاق برند سوییسی «سواچ» (Swatch) طیف وسیعی از ساعت‌های این برند را با قاب پلاستیکی و شفاف یا نیطراحی کرده‌اند که در نوع خود کم‌نظیر بوده و طرفداران بسیاری دارند. ساعت مچی عقربه‌ای سواچ مدل «Swatch SVCK4081AG» یکی از همین مدل‌ها است که با ترکیب رنگ بسیار جالب و خاص خود مورد توجه بسیاری از خانم‌ها و آقایان قرار خواهد گرفت. این مدل همانند دیگر ساعت‌ها نام انحصاری و خاص خود را دارد و با نام «ARABIAN NIGHTS» هم معرفی و شناخته می‌شود. با کمی دقت و توجه به رنگ غالب سفید و رنگ‌های فرعی طلایی و مشکی، به انتخاب هوشمندانه‌ی این اسم جالب پی خواهیم برد. عرض ۴۳ میلی‌متری قاب برای اغلب آقایان ایدئال و برای بانوان ابعادی نسبتا بزرگ و در این سبک کلاسیک‌اسپرت قابل‌قبول به نظر می‌رسد. بدنه‌ی نیمه‌شفاف ساعت پلاستیکی و سبک بوده و بند جذاب آن از جنس آلومینیوم طراحی شده است. موتور کوارتز سوییسی ساعت که از دقت همیشگی محصولات این شرکت برخوردار است، قابلیت‌هایی کارآمد از جمله کرنوگراف و تاریخ‌شمار را در این مدل به همراه دارد. به موجب کرنوگراف که شاید مهم‌ترین قابلیت این ساعت محسوب می‌شود، بر روی صفحه سه شمارشگر تعبیه شده که هم‌رنگ صفحه بوده و ترکیب شلوغی را پدید نیاورده‌اند. علاوه بر این سه صفحه‌ی فرعی، تاریخ‌شمار که در موقعیت ساعت چهار طراحی شده، دیگر قابلیت کارآمدی است که به جذابیت و ارزش خرید ساعت می‌افزاید. در مجموع اگر از طرفداران این سبک از ساعت‌های کلاسیک‌اسپرت هستید، بند و بدنه‌ی سبک و راحت و ماندگار این مدل و همچنین موتور سوییسی و قابلیت‌های ذکر شده مواردی هستند که شاید شما را در انتخاب SVCK4081AG مصمم‌تر خواهند کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی نیم تنه ورزشی زنانه کرویت مدل F8000

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4081AG


ویژگی و مشخصات ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4081AG

فرم صفحه
گرد
جنس بدنه
پلاستیک
جنس بند
فلزی
نوع قفل بند
ضامن دار (کلیپسی)
مقاوم در برابر آب
بله
تاریخ شمار
دارد
قابلیت نمایش ۲۴ ساعته
ندارد
عقربه های شب تاب
دارد
منبع انرژی
باتری

تصاویر برای ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4081AG

برچسب های لازم برای ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4081AG

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4081AG |
خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4081AG |
مشخصات و قیمت ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4081AG |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4081AG رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول