راهنمای خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک AWR-M100-1ADR

راهنمای  خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک AWR-M100-1ADRدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک AWR-M100-1ADR توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری مردانه, ساعت عقربه ای مردانه, ساعت مردانه, مد و پوشاک, مردانه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/مردانه/اکسسوری مردانه/ساعت مردانه/ساعت عقربه ای مردانه/

 

نقد و بررسی ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک AWR-M100-1ADR

محصول مورد نظر شما یعنی ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک AWR-M100-1ADR در برند ساعت عقربه ای مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ساعت مچی عقربه‌ای جی‌شاک AWR-M100-1ADR یکی از مدرن‌ترین ساعت‌های مجموعه جی‌شاک است. این ساعت مچی سیاه رنگ لیست بلندی از فناوری‌های روز را در خود جا داده است. این ساعت یکی از بهترین انتخاب‌های افراد اهل ورزش‌های پرهیجان مثل ورزشهای هوایی، آبی، کوهنوردی، اسکی یا کمپینگ است. استفاده از رزین برای ساختن بند، آن را به یک ساعت سبک و راحت تبدیل کرده است. این ساعت که از تکنولوژی دسترسی هوشمند بهره می‌برد، همسفر خوبی برای سفرهای تا عمق ۲۰۰متری از سطح آب خواهد بود. کاربر این ساعت می‌تواند ساعت ۳۱ منطقه‌ی زمانی کره زمین را با دو فرمت ۱۲ و یا ۲۴ ساعته و در قالب نام ۴۸ شهر در دسترس داشته باشد. این ساعت مچی جذاب قابلیت تنظیم ۵ زنگ هشدار در طی ۲۴ ساعت را هم داراست.
از قابلیت‌های بسیار جالب این ساعت، دریافت سیگنال از ۵ ساعت اتمی برای نگه داشتن دقیق‌ترین حالت تنظیم است. این نگهدارنده‌های اتمی زمان که در کشورهای ایلات متحده، برتانیا، آلمان، چین و ژاپن قرار گرفته‌اند می‌توانند با ارسال ۶ سیگنال در طول یک روز، جی‌شاک AWR-M100-1ADR را بدون هیچ خطایی تنظیم نگه دارند. این ساعت را می‌توان در حالت اتوماتیک دریافت این سیگنال‌ها نیز قرار داد. در صورت عدم استفاده از این قابلیت، احتمال خطای ماهانه تا حداکثر ۱۵+/- ثانیه وجود دارد. انرژی محرک این ساعت از طریق سلول‌ها و ذخیره کننده‌های خورشیدی تامین می‌شود و نیازی به باتری ندارد. انرژی ذخیره شده در منبع این ساعت بعد از یک شارژ کامل، تا ۶ ماه پاسخ‌گوی نیاز کاربر خواهد بود. ساختار این ساعت هم از آن در برابر سخت‌ترین ضربه‌ها محافظت می‌کند.
برای دیده شدن این ساعت در تاریکی، علاوه بر LEDهای به کار رفته در زیر صفحه، از ماده‌ای برای پوشش عقربه‌ها و اعداد نشان‌گر ساعت استفاده شده که به زیبایی در تاریکی می درخشند. زمان سنج به کار رفته در این ساعت می‌تواند با دقت ۱/۱۰۰ ثانیه و ظرفیت ۶۰ دقیقه فواصل زمانی را اندازه‌گیری و ثبت نماید. تقویم دیجیتال تعبیه شده در این ساعت نیز توانایی تنظیم تا سال ۲۰۹۹ میلادی را داراست.

  راهنمای خرید اینترنتی شیر آشپزخانه دزلی مدل مهتاب

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک AWR-M100-1ADR


ویژگی و مشخصات ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک AWR-M100-1ADR

تصاویر برای ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک AWR-M100-1ADR

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک AWR-M100-1ADR
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک AWR-M100-1ADR

برچسب های لازم برای ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک AWR-M100-1ADR

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک AWR-M100-1ADR |
خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک AWR-M100-1ADR |
مشخصات و قیمت ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک AWR-M100-1ADR |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک AWR-M100-1ADR رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول