راهنمای خرید اینترنتی ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو ۳۶۰ نسل دوم سایز ۴۶ میلی متر با بند چرمی قهوه ای

راهنمای  خرید اینترنتی ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو ۳۶۰ نسل دوم سایز ۴۶ میلی متر با بند چرمی قهوه ایدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو ۳۶۰ نسل دوم سایز ۴۶ میلی متر با بند چرمی قهوه ای توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ساعت هوشمند, ساعت و مچ بند هوشمند, کالای دیجیتال | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/ساعت و مچ بند هوشمند/ساعت هوشمند/

 

  راهنمای خرید اینترنتی ماسه بادی مدل S,N 12 وزن 2000 گرم

“>

نقد و بررسی ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو ۳۶۰ نسل دوم سایز ۴۶ میلی متر با بند چرمی قهوه ای

محصول مورد نظر شما یعنی ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو ۳۶۰ نسل دوم سایز ۴۶ میلی متر با بند چرمی قهوه ای در برند ساعت هوشمند می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو ۳۶۰ از سری نسل دوم ساعت‌های هوشمند این شرکت است از تنوع قابل‌توجهی در رنگ و جنس بند و بدنه برخوردار است که موجب محبوبیت بیش‌از‌پیش این گجت جذاب و کاربردی می‌گردد. یکی از مدل‌هایی که می‌تواند برای اغلب آقایان جذاب به نظر برسد، ترکیب بند چرم و قهوه‌ای رنگ و بدنه نقره‌ای است که نشان از دقت طراحان حرفه‌ای این شرکت برای جلب توجه مخاطبینی دارد که به سختی می‌توانند گجت‌هایی با طراحی عجیب و نامتعارف را جایگزینی همیشگی برای ساعت کلاسیک خود بدانند. علاوه بر طراحی ظاهری، در طراحی نرم‌افزاری نیز توجه به سلایق و مخاطبین متفاوت را شاهد هستیم. ساعت‌های هوشمند موتو ۳۶۰ ضمن بهره‌مندی از سیستم‌عامل اندروید ور (Android Wear) با دستگاه‌های هوشمند اندرویدی و همچنین دستگاه‌های iOS پشتیبانی می‌کند. این سیستم‌عامل اپلیکیشن‌های متنوع و متعددی را در اختیار کاربران فراهم می‌سازد تا به بهترین نحو از کاربردهای این گجت مدرن و زیبا لذت ببرند. صفحه نمایش ۱.۳۷ اینچی با تراکم پیکسلی ۲۶۳ پیکسل بر اینچ، وضوح قابل‌توجهی داشته و بهره‌مندی از ۴ گیگابایت حافظه داخلی و همچنین ۵۱۲ مگابایت حافظه RAM، فضا و عملکرد مطلوبی را برای کاربران به همراه دارد. باتری لیتیوم یونی با ظرفیت مناسب، بدنه استیل ضدخش و همچنین شیشه گوریلا گلس ۳ از دیگر مشخصات این مدل است که نشان از کیفیت این مدل دارد و آن را به گزینه‌ای قابل‌تأمل برای استفاده روزمره و یا خرید به عنوان هدیه‌ای ارزشمند تبدیل می‌سازد.گفتنی است، در سپتامبر سال ۲۰۱۵ میلادی شرکت موتورولا دومین نسل ساعت‌های مچی هوشمند خود که نام Moto360 را برای آن برگزیده بود به بازار فرستاد. نسل پیشین این ساعت مچی به خاطر بهره بردن از صفحه‌ی دایره انقلابی در بازار ساعت‌های مچی هوشمند ایجاد کرد و با شبیه کردن ساعت‌های هوشمند به ساعت‌های مچی کلاسیک، بازار این گجت جوان را گرمای بیشتری بخشید. نسل دوم Moto360 در دو اندازه‌ی ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری ارائه شد که به گفته‌ی موتورلا دو سایز مناسب برای آقایان و خانم‌هاست و با طراحی و کیفیت بی‌نظیر توجه مخاطبین مختلف را به خود جلب ساخته است.

  راهنمای خرید اینترنتی برچسب پوششی ماهوت مدل BFL-TYT مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 Pro Max

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو ۳۶۰ نسل دوم سایز ۴۶ میلی متر با بند چرمی قهوه ای


ویژگی و مشخصات ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو ۳۶۰ نسل دوم سایز ۴۶ میلی متر با بند چرمی قهوه ای

تصاویر برای ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو ۳۶۰ نسل دوم سایز ۴۶ میلی متر با بند چرمی قهوه ای

برچسب های لازم برای ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو ۳۶۰ نسل دوم سایز ۴۶ میلی متر با بند چرمی قهوه ای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو ۳۶۰ نسل دوم سایز ۴۶ میلی متر با بند چرمی قهوه ای |
خرید اینترنتی ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو ۳۶۰ نسل دوم سایز ۴۶ میلی متر با بند چرمی قهوه ای |
مشخصات و قیمت ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو ۳۶۰ نسل دوم سایز ۴۶ میلی متر با بند چرمی قهوه ای |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو ۳۶۰ نسل دوم سایز ۴۶ میلی متر با بند چرمی قهوه ای رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی دستمال سر و گردن باف مدل temple