راهنمای خرید اینترنتی کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ نشر آزرمیدخت

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ نشر آزرمیدختدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ نشر آزرمیدخت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب فلسفه و روانشناسی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب فلسفه و روانشناسی/

 

نقد و بررسی کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ نشر آزرمیدخت

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ نشر آزرمیدخت در برند کتاب فلسفه و روانشناسی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
«کمتر فکر و خیال کن و بچسب به زندگیت»، چیزی است که هر روز آن را می‌شنویم. اما چقدر به آن اهمیت می‌دهیم؟ اصلا می‌دانیم معنی این حرف چیست؟ احتمالا حتی کسانی که این حرف را دائما در گوشمان زمزمه می‌کنند هم نمی‌دانند از چه چیزی حرف می‌زنند. پس طبیعی است که ندانیم دقیقا باید چطور این همه فکر و خیال را رها کنیم و بچسبیم به زندگی‌مان. جان بیشاپ اینجاست تا باید و نبایدهای یک زندگی آرام و نرمال را یادآوری کند. او نویسنده‌ای است که در نوشته‌هایش از حرف‌های تکراری و شعارهای زیبای دنیای روان‌شناسی خبری نیست. چیزهایی که بیشاپ می‌نویسد، همان چیزهایی است که خودش روزی در زندگی تجربه کرده است. پس به او اعتماد کنید، چون تمام تمرین‌ها و توصیه‌های این کتاب قبلا آزموده شده و نتیجه‌ی آن هم در زندگی خود نویسنده اثبات شده است.
گری جان بیشاپ متفاوت می‌نویسد: روان، ساده و صریح. او مانند سایر نویسندگان مهربان و مثبت‌اندیش دنیای خودپروری با ملاحظه و آرام نمی‌نویسد. او آمده تا حرفش را بزند و برود. پس چندان وقتی برای حاشیه رفتن و قصه گفتن ندارد. سریع سر اصل مطلب می‌رود و هر چیزی را که لازم است بدانید، رک و راست می‌گوید. هر حرف و کلمه‌ی بیشاپ مثل تلنگری است که به جان خواننده می‌نشیند و او را به خود می‌آورد. او واقعیت‌هایزشت و دردناک زندگی را می‌گوید، اما مخاطبش را در گیجی و گنگیِ پس از آن تنها رها نمی‌کند. اینجاست که مثل یک دوست صبور و مهربان همه چیز را از اول توضیح می‌دهد و راه و چاره‌ی از بین بردن تمام این مسائل و مشکلات را هم معرفی می‌کند.

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب هایلایت املا و واژگان ویژه کنکور 1401 اثر مهسا کاظمی انتشارات مشاوران آموزش

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ نشر آزرمیدخت


ویژگی و مشخصات کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ نشر آزرمیدخت

تصاویر برای کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ نشر آزرمیدخت

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ نشر آزرمیدخت

برچسب های لازم برای کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ نشر آزرمیدخت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ نشر آزرمیدخت |
خرید اینترنتی کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ نشر آزرمیدخت |
مشخصات و قیمت کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ نشر آزرمیدخت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ نشر آزرمیدخت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول