راهنمای خرید اینترنتی ساک ورزشی مدل SKU

راهنمای  خرید اینترنتی ساک ورزشی مدل SKUدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساک ورزشی مدل SKU توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, ساک و چمدان, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/ساک و چمدان/

 

نقد و بررسی ساک ورزشی مدل SKU

محصول مورد نظر شما یعنی ساک ورزشی مدل SKU در برند ساک و چمدان می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ساک ورزشی بزرگ ساده آدیداس از جنس پلی استر می باشد. ساک مورد نظر دارای دو رنگبندی خاکستری و مشکی می باشد و دارای برند و لوگوی adidas سیلیکونی چاپ شده می باشد. این کیف علاوه بر بند بلند دوشی، دو بند کوتاه هم دارد و قابلیت استفاده به صورت کیف دستی را نیز دارد. این محصول ۴ جیب دارد که شامل یک جیب بزرگ اصلی، یک جیب کوچک در جلوی کیف و دو جیب توری در دو طرف می شود. جیب اصلی و جیب جلو زیپ دار هستند. ابعاد کیف بدین شرح می باشند: طول ۳۹ سانتیمتر و عرض ۲۵ سانتیمتر. این ساک ورزشی ۲۳۸ گرم وزن دارد. زیپ های این کیف ورزشی بسیار روان و نرم هستند. محصول مورد نظر استایل اسپرت دارد و مناسب برای استفاده ی روزمره می باشد. این محصول دارای آستر پلی استر می باشد و با استفاده از زیپ باز و بسته می شود.

  راهنمای خرید اینترنتی فیگور مدل موش

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساک ورزشی مدل SKU


ویژگی و مشخصات ساک ورزشی مدل SKU

تصاویر برای ساک ورزشی مدل SKU

برچسب های لازم برای ساک ورزشی مدل SKU

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساک ورزشی مدل SKU |
خرید اینترنتی ساک ورزشی مدل SKU |
مشخصات و قیمت ساک ورزشی مدل SKU |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساک ورزشی مدل SKU رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول