راهنمای خرید اینترنتی ست ادو تویلت مردانه کنزو مدل کنزو اوم حجم ۱۰۰ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی ست ادو تویلت مردانه کنزو مدل کنزو اوم حجم ۱۰۰ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست ادو تویلت مردانه کنزو مدل کنزو اوم حجم ۱۰۰ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زیبایی و سلامت, عطر, عطر و ادوکلن | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/عطر/عطر و ادوکلن/

 

نقد و بررسی ست ادو تویلت مردانه کنزو مدل کنزو اوم حجم ۱۰۰ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی ست ادو تویلت مردانه کنزو مدل کنزو اوم حجم ۱۰۰ میلی لیتر در برند عطر و ادوکلن می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
رابطه‌ی شما با طبیعت چگونه است؟ یکی از راه‌هایی که به سرعت شما را به طبیعت می‌برد، استفاده از یک عطر متناسب با این حال و هوا است. برند معتبر «کنزو» (Kenzo) در سال ۲۰۱۰ یکی دیگر از عطرهای جدید خود را معرفی کرد. این ادو تویلت مردانه‌ «کنزو اوم» (Kenzo Homme) نام دارد. برای آقایان هیچ چیز خوشحال‌ کننده‌تر از هدیه گرفتن به مناسبت‌های مهم نیست. این مجموعه شامل ادو تویلت کنزو اوم ۱۰۰ میلی‌لیتری و یک نمونه‌ی کوچک ۱۰ میلی‌لیتری از همین عطر است. به همین دلیل برای هدیه دادن بسیار مناسب به نظر می‌رسد. فرمولاسیون و طراحی کنزو اوم را (Olivier Polge) انجام داده است. با بسته‌بندی شیک و محکمی که این عطر دارد، دیگر نیازی به کادو کردن آن نیز نخواهید داشت. با نگاهی به شیشه‌ی کنزو اوم به سرعت محو تماشای طراحی و رنگ آن خواهید شد. این شیشه به رنگ چوب بوده و با ابعاد مناسب خود به خوبی در دست شما قرار می‌گیرد.
به محض اسپری این عطر روی لباس و یا محل نبض خود، متوجه بوی گیاه ریحان و نعناع خواهید شد. خنکی این ترکیب دوگانه احساس حضور در جنگل‌های انبوه و سرسبز را برای شما تداعی می‌کند. پس از مدتی بوی رزماری و فلفل جایگزین نت‌های آغازی می‌شود. تندی ناشی از این دو عنصر، آتش کنزو اوم را به سرعت شعله‌ور می‌سازد. با گذشت زمان و جا افتادن نت‌های میانی، به آرامی متوجه تغییر مسیر نت‌های میانی به سوی نت‌های پایانی خواهید شد. علف وتیور و سدر عناصر تشکیل دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند. با وجود این دو عنصر، تندی نت‌های قبلی آرام‌تر شده و خنکی و جدیت ویژه‌ای به بوی کنزو اوم اضافه خواهد شد.

  راهنمای خرید اینترنتی پرچم مدل wa1129

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست ادو تویلت مردانه کنزو مدل کنزو اوم حجم ۱۰۰ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات ست ادو تویلت مردانه کنزو مدل کنزو اوم حجم ۱۰۰ میلی لیتر

تصاویر برای ست ادو تویلت مردانه کنزو مدل کنزو اوم حجم ۱۰۰ میلی لیتر

برچسب های لازم برای ست ادو تویلت مردانه کنزو مدل کنزو اوم حجم ۱۰۰ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست ادو تویلت مردانه کنزو مدل کنزو اوم حجم ۱۰۰ میلی لیتر |
خرید اینترنتی ست ادو تویلت مردانه کنزو مدل کنزو اوم حجم ۱۰۰ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت ست ادو تویلت مردانه کنزو مدل کنزو اوم حجم ۱۰۰ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست ادو تویلت مردانه کنزو مدل کنزو اوم حجم ۱۰۰ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول