راهنمای خرید اینترنتی سرویس خواب گوزل طرح دختر یک نفره ۵ تکه

راهنمای  خرید اینترنتی سرویس خواب گوزل طرح دختر یک نفره ۵ تکهدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سرویس خواب گوزل طرح دختر یک نفره ۵ تکه توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, خواب, خواب و حمام, سرویس خواب | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/خواب و حمام/خواب/سرویس خواب/

 

نقد و بررسی سرویس خواب گوزل طرح دختر یک نفره ۵ تکه

محصول مورد نظر شما یعنی سرویس خواب گوزل طرح دختر یک نفره ۵ تکه در برند سرویس خواب می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
روتختی های سه بعدی و دیجیتالی برند گوزل، از جنس پارچه نانوتنسل درجه یک وضد تعریق، با الیاف گیاهی و ضد حساسیت تولید شده است و با استفاده ازرنگهای ری اکتیو ترکیه ای چاپ سه بعدی بر روی پارچه اجام شده و جلوه بسیارزیبایی به این روتختی بخشیده است. جنس پارچه زیره کارنیزنانوتنسل درجه یک می باشد که کیفیت قابل توجهی دارد وهنگام شستشو رنگ پارچه تغییری نمیکند و پرزدهی ندارد.. الیاف این روتختی از جنس الیاف گیاهی ۳۵۰ گرمی می باشد و با حجم قابل توجهی که دارد در زمان شستشوی روتختی، حجم و فرم الیاف تغییری نمیکند.البته نکته قابل توجه در مورد لحاف روتختی این است که برای شستشو حتما باید به خشکشویی داده شود، زیرا شستشوی خانگی، به حجم و فرم الیاف آسیب میزند. پارچه نانو تنسل(لیوسل) : الیافی هست ساخته شده از چوب درخت اکالیپتوس با استفاده از تکنولوژی نانو که به دلیل سلولزی بودن آن در نهایت بسیار به الیاف پنبه شبیه است و دارای سطحی به مراتب صاف تر از سایر نخ ها میباشد و از طرف دیگر حس نرمی خاص و درخشندگی بالایی را در پارچه ایجاد میکند. در هنگام شستشو، پارچه تنسل همچنان شفاف بوده و رنگ خود و ساختار پارچه را حفظ میکند، در حالی که در مورد پنبه و دیگر الیاف ها این چنین نبوده است. و در پایان باید اضافه کرد که برای شستشوی این پارچه ها، حتما باید از آب سرد و مایع لباسشویی استفاده کرد. پودرهای آنزیم دار به رنگ و بافت پارچه آسیب وارد کرده و ایجاد حساسیت پوستی برای شخص مینماید. – روتختی های یک نفره شامل ۵ تکه(۲عدد روبالشتی طرحدار+ملحفه تشک+لحاف+روتختی)میباشد. x شستشوی ملحفه ها و روبالشتی ها حتما باید با مایع لباسشویی و آب سرد انجام شود. x لحاف های الیاف دار، برای شستشو حتما به خشکشویی برده شود.

  راهنمای خرید اینترنتی شلوار زنانه مدل 8003

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سرویس خواب گوزل طرح دختر یک نفره ۵ تکه


ویژگی و مشخصات سرویس خواب گوزل طرح دختر یک نفره ۵ تکه

مناسب برای
یک نفر
دمای شستشو
۴۰ درجه سانتی‌گراد
لحاف
دارد
جنس لحاف
تنسل
روکش لحاف
دارد
جنس روکش لحاف
تنسل
ملحفه
ندارد
رو تشکی
دارد
جنس رو تشکی
تنسل
روتختی
ندارد
بالش
ندارد
رو بالشی
دارد
تعداد
دو رو بالشی
جنس رو بالشی
تنسل
تشک
ندارد
محافظ تشک
ندارد
پتو
ندارد
شمد
ندارد
کاور کوسن
ندارد

تصاویر برای سرویس خواب گوزل طرح دختر یک نفره ۵ تکه

برچسب های لازم برای سرویس خواب گوزل طرح دختر یک نفره ۵ تکه

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سرویس خواب گوزل طرح دختر یک نفره ۵ تکه |
خرید اینترنتی سرویس خواب گوزل طرح دختر یک نفره ۵ تکه |
مشخصات و قیمت سرویس خواب گوزل طرح دختر یک نفره ۵ تکه |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سرویس خواب گوزل طرح دختر یک نفره ۵ تکه رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول