راهنمای خرید اینترنتی سرویس ملحفه خانه سفید مدل کمند دو نفره سه تکه

راهنمای  خرید اینترنتی سرویس ملحفه خانه سفید مدل کمند دو نفره سه تکهدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سرویس ملحفه خانه سفید مدل کمند دو نفره سه تکه توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, خواب, سرویس خواب | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/خواب/سرویس خواب/

 

نقد و بررسی سرویس ملحفه خانه سفید مدل کمند دو نفره سه تکه

محصول مورد نظر شما یعنی سرویس ملحفه خانه سفید مدل کمند دو نفره سه تکه در برند سرویس خواب می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این محصول شامل ۲ عدد رو بالشی با ابعاد ۵۰×۷۰ و یک عدد ملحفه رو تشکی است . ملحفه به صورت کش دوزی شده در چهار گوشه و برای تخت های دو نفره با عرض ۱۶۰ سانتی متر و طول ۲ متر مناسب می باشد . از زمان‌های قدیم تا به امروز تهیه لوازم خواب مناسب، باکیفیت و راحت اهمیت داشته است زیرا ما یک سوم از عمر خود را استراحت می‌کنیم. از اولین ملزومات خواب ملحفه است که در بازار طیف گسترده‌ای از انواع طرح‌ها و مدل‌های آن وجود دارد. پارچه ملحفه ای پارچه‌ایی است که معمولا نسبت به انواع پارچه ها فروش بالاتری دارد زیرا موارد استفاده از آن بسیار متنوع است. برای خرید ملحفه باید به نکات مختلفی دقت داشته باشید تا بتوانید پارچه ای با کیفیت و لطیف خریداری کنید و از آن در مدت زمان طولانی استفاده کنید . یکی از نکاتی که روی قیمت خرید ملحفه تاثیرگذار است، کیفیت چاپ و رنگ پارچه است که هرچه رنگ و طرح‌های قرار گرفته روی پارچه با کیفیت بهتری چاپ شده باشند، قیمت پارچه بیشتر خواهد بود. چاپ پارچه باید به گونه‌ای باشد که با شستشو از بین نرود و درخشندگی خود را حفظ کند. برای آگاهی از جنس پارچه کافی است از تراکم تار و پود آن اطلاع پیدا کرد و هرچه این تراکم بالاتر باشد، پارچه از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود. دومین نکته برای آگاهی از کیفیت پارچه لطافت و زیر‌ دست آن است که هر چه پارچه نرم‌تر باشد، در نتیجه از الیاف با کیفیت‌تری برای تهیه آن استفاده شده است. عمده ترین دلیل تفاوت قیمت در طرح های مشابه همین مساله است . پارچه هایی که در خانه سفید برای شما تهیه کرده ایم از بهترین کارخانه جات نساجی ایران عزیزمان می باشد . چاپ باکیفیت ، تراکم بالا ، ثبات رنگ و عدم آب رفت پس از شست و شو از ویژگی های اصلی این پارچه هاست.

  راهنمای خرید اینترنتی ظرف آب و غذا سگ و گربه مدل Angel Hearts کد 100

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سرویس ملحفه خانه سفید مدل کمند دو نفره سه تکه


ویژگی و مشخصات سرویس ملحفه خانه سفید مدل کمند دو نفره سه تکه

تصاویر برای سرویس ملحفه خانه سفید مدل کمند دو نفره سه تکه

برچسب های لازم برای سرویس ملحفه خانه سفید مدل کمند دو نفره سه تکه

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سرویس ملحفه خانه سفید مدل کمند دو نفره سه تکه |
خرید اینترنتی سرویس ملحفه خانه سفید مدل کمند دو نفره سه تکه |
مشخصات و قیمت سرویس ملحفه خانه سفید مدل کمند دو نفره سه تکه |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سرویس ملحفه خانه سفید مدل کمند دو نفره سه تکه رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول