راهنمای خرید اینترنتی سرویس پخت و پز ۱۲ پارچه جی فی نی مدل WAVE 01S

راهنمای  خرید اینترنتی سرویس پخت و پز ۱۲ پارچه جی فی نی مدل WAVE 01Sدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سرویس پخت و پز ۱۲ پارچه جی فی نی مدل WAVE 01S توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آشپزخانه, خانه و آشپزخانه, سرویس پخت و پز, لوازم پخت و پز | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خانه و آشپزخانه/آشپزخانه/لوازم پخت و پز/سرویس پخت و پز/

 

نقد و بررسی سرویس پخت و پز ۱۲ پارچه جی فی نی مدل WAVE 01S

محصول مورد نظر شما یعنی سرویس پخت و پز ۱۲ پارچه جی فی نی مدل WAVE 01S در برند سرویس پخت و پز می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سرویس پخت وپز (قابلمه) گرانیت، محصولی است جدید از کمپانی جی فی نی ،با جدیدترین خطوط تولیدی مجهز به تکنولوژی روز (نانو) با قابلیت ذخیره انرژی تا ۳۰% عرضه شده است. جنس بدنه کلیه سرویس‌ها از ۵ لایه گرانیت ساخته شده و تکنولوژی بکاررفته در قسمت تحتانی این محصولات را از شعله پخش کن بی نیاز می‌کند. محصولات جی فی نی در بروزترین خطوط تولیدی در کوره‌های خاص رنگ شده و تا ۳۵۰ درجه در برابر حرارت مستقیم مقاومت می‌کنند. جنس دستگیره این سرویس با جنس بکاررفته در بدنه (چدن) همسان بوده و درنتیجه هرگز دستگیره‌ها آسیب نمی‌بینند. ادغام جنس دستگیره با بدنه علاوه‌بر محافظت آن دربرابر حرارت مستقیم موجب ظهور طرحی زیبا و منحصر بفرد شده است. دسته ماهی تابه‌ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده و علاوه بر موارد فوق قابلیت جداشدن را نیز دارد. مواد تشکیل دهنده لایه درونی با تکنولوژی نانو گرانیت با فرمول گیاهی ساخته شده و ترکیبات آن غیر قابل ترکیب با مواد غذایی بوده و این محصول را جهت پخت و پز سالمتر ارائه می‌کند. درب بکاررفته در محصولات فوق با استاندارد ترین شکل ممکن ساخته شده تا بهترین کارایی را ارائه نماید و جنس بکار رفته درآن شامل سیلیون اصل و شیشه محدب آبدیده با قابلیت تحمل حرارت بالا ساخته شده است.

  راهنمای خرید اینترنتی خشک کن کودک مدل he7572

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سرویس پخت و پز ۱۲ پارچه جی فی نی مدل WAVE 01S


ویژگی و مشخصات سرویس پخت و پز ۱۲ پارچه جی فی نی مدل WAVE 01S

تعداد پارچه
۱۲ پارچه
کشور مبداء برند
ایتالیا
ساختار بدنه
آلومینیوم
جنس روکش
گرانیت

تصاویر برای سرویس پخت و پز ۱۲ پارچه جی فی نی مدل WAVE 01S

برچسب های لازم برای سرویس پخت و پز ۱۲ پارچه جی فی نی مدل WAVE 01S

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سرویس پخت و پز ۱۲ پارچه جی فی نی مدل WAVE 01S |
خرید اینترنتی سرویس پخت و پز ۱۲ پارچه جی فی نی مدل WAVE 01S |
مشخصات و قیمت سرویس پخت و پز ۱۲ پارچه جی فی نی مدل WAVE 01S |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سرویس پخت و پز ۱۲ پارچه جی فی نی مدل WAVE 01S رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول