راهنمای خرید اینترنتی سریال تلویزیونی اشک ها و لبخند ها

راهنمای  خرید اینترنتی سریال تلویزیونی اشک ها و لبخند هادیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سریال تلویزیونی اشک ها و لبخند ها توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

سریال, فیلم, کتاب، لوازم تحریر و هنر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/فیلم/سریال/

 

اشک‌ها و لبخندها مجموعه‌ی تلویزیونی است که حسن فتحی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک برای نوروز ۸۸ ساخته است. داستان مجموعه‌ِی تلویزیونی اشک‌ها و لبخندها  درباره زنی به نام شمسی است که در پی تصادف در زندان به سر می‌برد. او برای سروسامان دادن به زندگی تنها پسرش خسرو که خلاف‌کار است، ۱۵ روز از زندان مرخصی می‌گیرد، و از دختر برادرش، حشمت که سینماداری قدیمی است برای پسرش خواستگاری می‌کند، حشمت که جرئت نه گفتن به خواهرش را ندارد، برای دست‌به‌سر کردن او دروغی تازه به شمسی می‌گوید، غافل از این‌که این دروغ به‌ظاهر کوچک همه‌چیز را به هم می‌ریزد. این مجموعه ژانر طنز دارد و علیرضا کاظمی پور و علیرضا نادری نویسندگی آن را به عهده داشته‌اند. بازیگران اصلی این مجموعه را مهدی هاشمی، گوهر خیراندیش، شهره لرستانی، برزو ارجمند، لیلا اوتادی، هومن برق نورد، مهشاد مخبری، کیانوش گرامی، سید محسن نقیبیان، سینا رازانی و عباس ظفری تشکیل می‌دهند. این مجموعه در ۱۲ قسمت ساخته‌شده است. “>

نقد و بررسی سریال تلویزیونی اشک ها و لبخند ها

محصول مورد نظر شما یعنی سریال تلویزیونی اشک ها و لبخند ها در برند سریال می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

  راهنمای خرید اینترنتی تابلو فرش ماشینی نارسیس مدل منظره ی آبشار کد 9094

اشک‌ها و لبخندها مجموعه‌ی تلویزیونی است که حسن فتحی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک برای نوروز ۸۸ ساخته است. داستان مجموعه‌ِی تلویزیونی اشک‌ها و لبخندها  درباره زنی به نام شمسی است که در پی تصادف در زندان به سر می‌برد. او برای سروسامان دادن به زندگی تنها پسرش خسرو که خلاف‌کار است، ۱۵ روز از زندان مرخصی می‌گیرد، و از دختر برادرش، حشمت که سینماداری قدیمی است برای پسرش خواستگاری می‌کند، حشمت که جرئت نه گفتن به خواهرش را ندارد، برای دست‌به‌سر کردن او دروغی تازه به شمسی می‌گوید، غافل از این‌که این دروغ به‌ظاهر کوچک همه‌چیز را به هم می‌ریزد. این مجموعه ژانر طنز دارد و علیرضا کاظمی پور و علیرضا نادری نویسندگی آن را به عهده داشته‌اند. بازیگران اصلی این مجموعه را مهدی هاشمی، گوهر خیراندیش، شهره لرستانی، برزو ارجمند، لیلا اوتادی، هومن برق نورد، مهشاد مخبری، کیانوش گرامی، سید محسن نقیبیان، سینا رازانی و عباس ظفری تشکیل می‌دهند. این مجموعه در ۱۲ قسمت ساخته‌شده است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سریال تلویزیونی اشک ها و لبخند ها


ویژگی و مشخصات سریال تلویزیونی اشک ها و لبخند ها

مرجع صادر کننده
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
ناشر
سروش
فرمت
MKV
نوع دیسک
DVD
تعداد دیسک
۷
زبان اصلی
فارسی
دوبله فارسی
ندارد
زیرنویس فارسی
ندارد

تصاویر برای سریال تلویزیونی اشک ها و لبخند ها

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سریال تلویزیونی اشک ها و لبخند ها

برچسب های لازم برای سریال تلویزیونی اشک ها و لبخند ها

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سریال تلویزیونی اشک ها و لبخند ها |
خرید اینترنتی سریال تلویزیونی اشک ها و لبخند ها |
مشخصات و قیمت سریال تلویزیونی اشک ها و لبخند ها |

  راهنمای خرید اینترنتی دستبند زنانه مدل منجوق و آویز

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سریال تلویزیونی اشک ها و لبخند ها رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول