راهنمای خرید اینترنتی سوتین زنانه مدل YY85

راهنمای  خرید اینترنتی سوتین زنانه مدل YY85دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سوتین زنانه مدل YY85 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زنانه, سوتین زنانه, لباس زنانه, لباس زیر زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/لباس زنانه/لباس زیر زنانه/سوتین زنانه/

 

نقد و بررسی سوتین زنانه مدل YY85

محصول مورد نظر شما یعنی سوتین زنانه مدل YY85 در برند سوتین زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این سوتین اسفنجی دارای فنر می باشد که به فرم دهی سینه کمک شایانی می کند. این سوتین های فنردار دارای گیپور با کیفیت در قسمت کمر آنهاست و همچنین دارای اسفنج داخلی و دوخت ماشینی شده است که این امکان را میدهد که به راحتی و بدون دغدغه ی پودر پودر شدن یا غیر قابل استفاده شدن اسفنج ها از آن استفاده کنید. گفتنی است که این نوع اسفنج و پد داخلی را در سوتین های دیگر نمیتوانید مشاهده کنید.
این سوتین ها از الیاف بسیار مرغوبی شامل پلی آمید ، لایکرا، ویسکوز و الستین تولید شده‌اند که به ضد حساسیت بودن پارچه و همچنین جذب کننده ی عرق بسیار کمک میکند. این سوتین گیپوردار را میتوانید در هر فصل از سال و استفاده ی روزمره یا در مجالس بپوشید و احساس راحتی داشته باشید.
دیگر ویژگی سوتین اسفنجی دانتل فنردار رنگ آبی کد YY8509قزنی بودن این سوتین است که دارای سه ردیف سه تایی قزن است که میتوانید آن را از پشت باز و بسته کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی جعبه دکوری مدل فلامینگو کد HF-74

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سوتین زنانه مدل YY85


ویژگی و مشخصات سوتین زنانه مدل YY85

تصاویر برای سوتین زنانه مدل YY85

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سوتین زنانه مدل YY85

برچسب های لازم برای سوتین زنانه مدل YY85

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سوتین زنانه مدل YY85 |
خرید اینترنتی سوتین زنانه مدل YY85 |
مشخصات و قیمت سوتین زنانه مدل YY85 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سوتین زنانه مدل YY85 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول