راهنمای خرید اینترنتی سوق عدس مطهرنشان – ۲۵۰ گرم

راهنمای  خرید اینترنتی سوق عدس مطهرنشان – ۲۵۰ گرمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سوق عدس مطهرنشان – ۲۵۰ گرم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

غلات, کالاهای اساسی و خوار و بار, کالاهای سوپرمارکتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالاهای سوپرمارکتی/کالاهای اساسی و خوار و بار/غلات/

 

نقد و بررسی سوق عدس مطهرنشان – ۲۵۰ گرم

محصول مورد نظر شما یعنی سوق عدس مطهرنشان – ۲۵۰ گرم در برند غلات می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
یکی از مواد بسیار مغذی که به سلامت و تنومندی افراد کمک شایانی می‌کند حبوبات و عدس است. ولی خوردن عدس در بسیاری از افراد بعلت نفخ و ناراحتی معده و روده، نارضایتی ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که افراد آن را از سبد غذایی خود حذف کند. اشتباه بزرگی که آسیب فراوانی به سلامت ما وارد کرده است. اما راه حل برگشت حبوبات در سبد تغذیه در طب سنتی ایرانی و اسلامی در تبدیل حبوبات به سویق است.
سویق چیست
سَویق یا پَست در اصل، پودر حبوبات، غلات و میوه‌هاست، که تفت داده شده است. البته سویق انواع متفاوتی دارد و هر کدام برای درمان و رفع معضل خاصی توصیه شده‌اند. اما سویق ساده عدس، جایگزین بی‌ضرر و بدون کلسترول و چربی گوشت قرمز است و برای افزایش قوای بدن و عضله سازی و همچنین رفع کم خونی و افزایش حافظه شدیدا توصیه شده است.
اما چگونه سویق عدس عوارض عدس را ندارد؟؟
عامل ایجاد نفخ و مشکلات معده در حبوبات و عدس انواع قندهای مرکب و پیچیده مانند رفینوز و استکیوز است. سویق کردن عدس و سایر حبوبات باعث کاهش شدید این تیپ قندها در حبوبات می‌گردد. به همین دلیل از نفاخی حبوبات و عدس کاسته شده و می‌توان آنها را به صورت سویق و بدون عوارض برای معده و روده استفاده کرد.
روش مصرف سویق عدس
یکی از محصولات بسیار پرفروش ما سویق ساده عدس می‌باشد که جایگاه خود را در سبد خانوار ایرانی پیدا کرده است. شما می‌توانید از پودر سویق عدس دو قاشق غذا خوری به صورت افزودنی در هنگام پخت برنج و یا انواع خورشت و سس سالاد و یا ماست استفاده کنید.
با اطمینان همین الان خرید کنید و با خیال راحت میل کنید و بدنی قوی و سالم داشته باشید.

  راهنمای خرید اینترنتی چاشنی دزفولی و ماهی بندری آلس پایس 250گرم مجموعه 2 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سوق عدس مطهرنشان – ۲۵۰ گرم


ویژگی و مشخصات سوق عدس مطهرنشان – ۲۵۰ گرم

تصاویر برای سوق عدس مطهرنشان – ۲۵۰ گرم

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سوق عدس مطهرنشان - 250 گرم

برچسب های لازم برای سوق عدس مطهرنشان – ۲۵۰ گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سوق عدس مطهرنشان – ۲۵۰ گرم |
خرید اینترنتی سوق عدس مطهرنشان – ۲۵۰ گرم |
مشخصات و قیمت سوق عدس مطهرنشان – ۲۵۰ گرم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سوق عدس مطهرنشان – ۲۵۰ گرم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول