راهنمای خرید اینترنتی شارژر دیواری باسئوس مدل CCXJ-E0

راهنمای  خرید اینترنتی شارژر دیواری باسئوس مدل CCXJ-E0دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی شارژر دیواری باسئوس مدل CCXJ-E0 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

شارژر تبلت و موبایل, کالای دیجیتال, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/شارژر تبلت و موبایل/

 

نقد و بررسی شارژر دیواری باسئوس مدل CCXJ-E0

محصول مورد نظر شما یعنی شارژر دیواری باسئوس مدل CCXJ-E0 در برند شارژر تبلت و موبایل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
امروزه شما می توانید از طریق پاوربانک ، شارژر وایرلس و شارژر های دیواری گوشی خود را شارژ کنید اما همیشه مطمئن ترین و سریع ترین راه استفاده از شارژر های دیواری می باشد. شارژر دیواری Baseus CCXJ-E01 محصولی با کیفیت از کمپانی بیسوس می باشد که مجهز به فناوری Qualcomm 3.0 بوده و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید گوشی خود را با توان ۳۰ وات و شدت جریان ۳ آمپر شارژ کنید.
آداپتور شارژر CCXJ-E01 Speed Dual QC3.0 Quick Charger از شارژ سریع کوالکام نسخه ۳ و سوپر شارژ هواوی نیز پشتیبانی می کند یعنی شما می توانید گوشی های خود که دارای این فناوری هستند را با سرعت بسیار بالایی شارژ کنید. جنس بدنه این محصول از پلاستیک ABS و متریال PC بوده که از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و حرارت بر خوردار می باشد. این شارژر دارای دو پورت خروجی USB و یک پورت تایپ سی است. هر سه این پورت ها هم دارای قابلیت های شارژ سریع هستند.
این محصول مجهز به چیپست هوشمندی می باشد که از باتری گوشی شما در مقابل نوسانات ولتاژ و اتصالات کوتاه محافظت می کند تا هیچگونه آسیبی به آن وارد نشود.ابعاد این محصول ۸۸x45x28 میلی متر بوده و وزنی معادل ۹۰ گرم دارد، که باعث شده تا بتوانید ای شارژر را در هر مکانی به همراه خود داشته باشید.

  راهنمای خرید اینترنتی عروسک طرح خرس مهربون مدل 2 ارتفاع 110 سانتی متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شارژر دیواری باسئوس مدل CCXJ-E0


ویژگی و مشخصات شارژر دیواری باسئوس مدل CCXJ-E0

تصاویر برای شارژر دیواری باسئوس مدل CCXJ-E0

برچسب های لازم برای شارژر دیواری باسئوس مدل CCXJ-E0

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شارژر دیواری باسئوس مدل CCXJ-E0 |
خرید اینترنتی شارژر دیواری باسئوس مدل CCXJ-E0 |
مشخصات و قیمت شارژر دیواری باسئوس مدل CCXJ-E0 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی شارژر دیواری باسئوس مدل CCXJ-E0 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول