راهنمای خرید اینترنتی شارژر فندکی اپیسر مدل C320

راهنمای  خرید اینترنتی شارژر فندکی اپیسر مدل C320دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی شارژر فندکی اپیسر مدل C320 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

شارژر تبلت و موبایل, کالای دیجیتال, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/شارژر تبلت و موبایل/

 

نقد و بررسی شارژر فندکی اپیسر مدل C320

محصول مورد نظر شما یعنی شارژر فندکی اپیسر مدل C320 در برند شارژر تبلت و موبایل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
یک گوشی موبایل یا تبلت زمانی مفید است که شارژ داشته باشد، تا دیروز با یک‌بار شارژ کردن گوشی‌تان می‌توانستید تا چند روز از آن استفاده کنید، ولی آیا هنوز هم یک‌بار شارژ برای گوشی‌های امروزی کفایت می‌کند؟ استفاده از اینترنت، بازی‌های آنلاین، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، پیام‌های چندرسانه‌ای، برنامه‌هایی که مدام در حال اجرا هستند، همه این‌ها روی باتری تاثیر می‌گذارند و باعث می‌شوند که شارژ موبایلتان زودتر تمام شود. زمانی که بیرون از خانه هستید، داشتن دستگاهی که بتوان با آن موبایل خودتان را شارژ کنید، بسیار اهمیت دارد. شارژرهای فندکی در مواقع اضطراری به کارمان می‌آیند و این اطمینان را به شما می‌دهند که همیشه فرصت شارژ کردن گوشی موبایل یا تبلت خود را دارید. با این شارژر، همزمان که مشغول رانندگی هستید، می‌توانید دستگاه هوشمند خود را شارژ کنید.
شارژر فندکی Apacer دارای دو درگاه USB برای شارژ است که از آن می‌توان به طور همزمان دو دستگاه هوشمند را شارژ کرد. مجموع شدت جریان خروجی آن ۲.۴ آمپر بوده و دارای نشانگر LED میزان شارژ است. علاوه بر آن دارای مداری است تا از آن در برابر افزایش جریان، شارژ و اتصال کوتاه محافظت می‌کند.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل فیجت طرح رنگین کمان کد 359 مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شارژر فندکی اپیسر مدل C320


ویژگی و مشخصات شارژر فندکی اپیسر مدل C320

شدت جریان خروجی
۲.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
نوع درگاه خروجی
USB 2.0

تصاویر برای شارژر فندکی اپیسر مدل C320

برچسب های لازم برای شارژر فندکی اپیسر مدل C320

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شارژر فندکی اپیسر مدل C320 |
خرید اینترنتی شارژر فندکی اپیسر مدل C320 |
مشخصات و قیمت شارژر فندکی اپیسر مدل C320 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی شارژر فندکی اپیسر مدل C320 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول