راهنمای خرید اینترنتی شارژر همراه روموس مدل Solo 2 ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

راهنمای  خرید اینترنتی شارژر همراه روموس مدل Solo 2 ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی شارژر همراه روموس مدل Solo 2 ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پاوربانک (شارژر همراه), کالای دیجیتال, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/پاوربانک (شارژر همراه)/

 

نقد و بررسی شارژر همراه روموس مدل Solo 2 ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

محصول مورد نظر شما یعنی شارژر همراه روموس مدل Solo 2 ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت در برند پاوربانک (شارژر همراه) می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
امروزه استفاده از شارژرهای همراه یا همان پاور بانک‌هایی که ابعاد کوچک و وزن کمی دارند بسیار رواج دارد. شارژر همراه روموس مدل Solo 2 یک محصول کوچک با وزن ۱۲۸ گرم و طول، عرض و ضخامت ۸۹ ، ۴۸.۵ و ۲۱ میلی‌متر است. ولتاژ ورودی و خروجی این پاور بانک ۵ ولت، جریان ورودی آن ۱ آمپر و جریان خروجی در این محصول ۲.۱ آمپر شدت دارد. برای شارژ باتری در گوشی‌های‌ موبایل، شدت‌جریان خروجی باید ۱ آمپر باشد، اما برای این‌که بتوانید باتری تبلت‌تان را شارژ کنید باید یک شارژر با شدت‌جریان خروجی حداقل ۲ آمپر داشته باشید. بنابراین این مدل از شارژرهای همراه روموس قابلیت سازگاری و شارژ باتری اکثر گوشی‌های موبایل، تبلت، دوربین‌های دیجیتال و موزیک‌پلیر را دارد. از مزیت‌های اصلی در این پاور بانک باید به حالت استندبای آن اشاره کرد؛ این حالت پس از گذشت ۶۰ ثانیه به‌صورت خودکار فعال خواهد شد. روی بدنه‌ی این پاور بانک یک کلید برای روشن/خاموش کردن دستگاه، نمایشگرهای LED برای نمایش وضعیت شارژ، یک چراغ‌قوه و یک درگاه USB برای شارژ گوشی موبایل یا تبلت قرار دارد. در بسته بندی این دستگاه یک کابل USB هم وجود دارد که از آن برای اتصال گوشی موبایل، تبلت، دوربین یا هر وسیله‌ی دیگر سازگار با این تکنولوژی استفاده می‌شود. ظرفیت باتری در این شارژر همراه ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که برای شارژ آن باید ۵ ساعت منتظر بود. در هنگام خرید پاور بانک‌ها باید به ظرفیت باتری در آن‌ها توجه کرد. طبیعتا وقتی ظرفیت باتری پاور بانک بیش‌تر باشد، زمان بیش‌تری لازم است تا باتری شارژ شده و به‌طبع مقدار شارژ بیش‌تری را برای دستگاه‌های الکترونیکی شما فراهم می‌کند. تعداد خروجی‌ها و همچنین شدت‌جریان خروجی هم از فاکتورهای اصلی در انتخاب یک پاور بانک است. در نتیجه بهتر است با توجه به مدل و برند پاور بانک‌ها و امکانات متفاوتی از جمله شارژ همزمان دو دستگاه، نشانگر LED میزان شارژ، کابل یا کاور همراه و میزان مقاومت در برابر نوسانات برق، یک محصول متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی برچسب پوششی ماهوت مدل Black-Chamois-Leather مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 5G

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شارژر همراه روموس مدل Solo 2 ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت


ویژگی و مشخصات شارژر همراه روموس مدل Solo 2 ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

محدوده ظرفیت
کمتر از ۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
نوع باتری
لیتیومی
ولتاژ خروجی
۵.۰ ولت
شدت جریان ورودی
۱.۰ آمپر
شدت جریان خروجی
۲.۱ آمپر
تعداد درگاه خروجی
۱ عدد
نحوه نمایش میزان شارژ باتری
نشانگر LED

تصاویر برای شارژر همراه روموس مدل Solo 2 ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

برچسب های لازم برای شارژر همراه روموس مدل Solo 2 ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شارژر همراه روموس مدل Solo 2 ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت |
خرید اینترنتی شارژر همراه روموس مدل Solo 2 ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت |
مشخصات و قیمت شارژر همراه روموس مدل Solo 2 ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی شارژر همراه روموس مدل Solo 2 ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول