راهنمای خرید اینترنتی شارژر فندکی مدل ZM

راهنمای  خرید اینترنتی شارژر فندکی مدل ZMدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی شارژر فندکی مدل ZM توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

شارژر تبلت و موبایل, کالای دیجیتال, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/شارژر تبلت و موبایل/

 

نقد و بررسی شارژر فندکی مدل ZM

محصول مورد نظر شما یعنی شارژر فندکی مدل ZM در برند شارژر تبلت و موبایل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
با این شارژر فندکی می‌توانید باتری دو دستگاه مختلف را به‌طور همزمان و بدون نیاز به پریز برق شارژ کنید. برای استفاده از این محصول کافی است آن را به درگاه فندک داخل ماشین متصل کنید. در این حالت نشانگر LED روی بدنه روشن می‌شود. این چراغ در زمان‌هایی که هوا تاریک است و در یک مسیر تاریک در حال رانندگی هستید، به شما کمک می‌کند که به سادگی و حتی بدون برگرداندن نگاه‌تان از مسیر، محل قرارگیری شارژر را پیدا کرده و کابل موبایل‌تان را به آن وصل کنید. این محصول بدنه‌ای از جنس آلومینیم و ۲۱ گرم وزن دارد و ابعاد آن به ترتیب طول، عرض و ارتفاع ۶۰، ۲۲ و ۲۱ میلی‌متر هستند. این محصول بااتصال به درگاه فندک داخل خودرو می‌تواند برق ۱۲ تا ۲۴ ولت را به برق ۵ ولت که برای شارژ دستگاه‌هایی مانند گوشی موبایل، تبلت، دستگاه‌های پخش‌کننده موسیقی قابل‌حمل یا دستگاه‌های مسیریاب مناسب است تبدیل کند. روی بدنه‌ی آن دو درگاه «USB» طراحی شده که هر کدام قادر هستند در زمان استفاده شدت جریان خروجی ۲.۴ آمپر و این دو پورت در مجموع ۳.۶ آمپر خروجی را برای شما فراهم میکنند. با مدل «ZM» از سری شارژرهای فندکی «شیاومی» می‌توانید دو دستگاه مختلف را به‌طور همزمان شارژ کرده و هیچ نگرانی بابت تمام شدن شارژ باتری و خاموش شدن آن‌ها در شرایط ضروری نداشته باشید

  راهنمای خرید اینترنتی کش پیلاتس مدل cheri12

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شارژر فندکی مدل ZM


ویژگی و مشخصات شارژر فندکی مدل ZM

تصاویر برای شارژر فندکی مدل ZM

برچسب های لازم برای شارژر فندکی مدل ZM

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شارژر فندکی مدل ZM |
خرید اینترنتی شارژر فندکی مدل ZM |
مشخصات و قیمت شارژر فندکی مدل ZM |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی شارژر فندکی مدل ZM رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول