راهنمای خرید اینترنتی شارژر همراه انرجایزر مدل UE10044PQ ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت

راهنمای  خرید اینترنتی شارژر همراه انرجایزر مدل UE10044PQ ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی شارژر همراه انرجایزر مدل UE10044PQ ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پاوربانک (شارژر همراه), کالای دیجیتال, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/پاوربانک (شارژر همراه)/

 

  راهنمای خرید اینترنتی ست هدیه مردانه مدل S12

“>

نقد و بررسی شارژر همراه انرجایزر مدل UE10044PQ ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت

محصول مورد نظر شما یعنی شارژر همراه انرجایزر مدل UE10044PQ ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت در برند پاوربانک (شارژر همراه) می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

شارژر همراه « UE10044PQ» که محصول «انرجایزر» (Energizer) است با بهره‌گیری از تکنولوژی شارژ سریع دستگاه‌های شما را بسیار سریع‌تر از حالت عادی شارژ می‌کند؛ البته به‌شرط آنکه دستگاه شما از این تکنولوژی پشتیبانی کند. در این پاوربانک سه خروجی وجود دارد که یکی از آن‌ها درگاه USB-C است و دوتای دیگر USB هستند که امکان شارژ هم‌زمان ۲ دستگاه را به کاربر می‌دهد. باتری این پاوربانک ۱۰۰۰۰میلی‌آمپرساعتی از نوع لیتیوم-پلیمری است. مدارهایی که در ساخت شارژر همراه UE10044PQ استفاده شده‌اند، کاملاً ایمن‌شده هستند و اتفاقاتی مانند شارژ بیش‌ازحد، اتصال کوتاه یا افزایش ناگهانی ولتاژ و جریان نخواهد افتاد. شدت‌جریان ورودی این پاوربانک انرجایزر در صورتی‌که به ولتاژ ۵ ولت وصل شود ۳ آمپر، و درصورتی‌که به ولتاژ ۹ ولت وصل شود ۲ آمپر و در صورت اتصال به ولتاژ ۱۲ولتی۱.۵ آمپر است؛ همچنین شدت‌جریان خروجی آن در صورت اتصال به ۵ ولت ۳ آمپر است و در صورت اتصال به ولتاژ ۹ و ۱۲ ولت به ترتیب ۲ آمپر و ۱.۵ آمپر شدت‌جریان خروجی می‌توان از آن گرفت. با توجه به امکان شارژ ۲ دستگاه به‌طور هم‌زمان در پاوربانک UE10044PQ انرجایزر و پشتیبانی آن از فناوری نسخه سوم شارژ سریع می‌توان این دستگاه را به‌عنوان یکی از برترین نمونه‌های بازار معرفی کرد. شارژر همراه « UE10044PQ» با بهره گیری از فناوری Power Delivery می تواند شارژ دستگاه های مجهز به درگاه USB-C و آیفون ها را تنها در ۳۰ دقیقه از ۰ تا ۵۰ درصد شارژ کند.

  راهنمای خرید اینترنتی برچسب پوششی ماهوت مدل Brown-Chamois-Leather مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10s

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شارژر همراه انرجایزر مدل UE10044PQ ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت


ویژگی و مشخصات شارژر همراه انرجایزر مدل UE10044PQ ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت

تصاویر برای شارژر همراه انرجایزر مدل UE10044PQ ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت

برچسب های لازم برای شارژر همراه انرجایزر مدل UE10044PQ ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شارژر همراه انرجایزر مدل UE10044PQ ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت |
خرید اینترنتی شارژر همراه انرجایزر مدل UE10044PQ ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت |
مشخصات و قیمت شارژر همراه انرجایزر مدل UE10044PQ ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی شارژر همراه انرجایزر مدل UE10044PQ ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول