راهنمای خرید اینترنتی شارژر همراه ایکس او مدل XO-PR125 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت

راهنمای  خرید اینترنتی شارژر همراه ایکس او مدل XO-PR125 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی شارژر همراه ایکس او مدل XO-PR125 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پاوربانک (شارژر همراه), کالای دیجیتال, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/پاوربانک (شارژر همراه)/

 

نقد و بررسی شارژر همراه ایکس او مدل XO-PR125 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت

محصول مورد نظر شما یعنی شارژر همراه ایکس او مدل XO-PR125 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت در برند پاوربانک (شارژر همراه) می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پاوربانک مدل « XO-PR125 »محصولی جدید از برند معروف«ایکس او» است که با ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت روانه بازار شده است. باتری استفاده شده در این پاوربانک از نوع لیتیوم-پلیمر است. ب بر روی پاوربانک ایکس او ۴ درگاه خروجی USB-A وجود دارد که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید ۴ دستگاه را به‌صورت هم‌زمان شارژ کنید. همچنین وجود سه درگاه ورودی به شما امکان می‌دهد تا از طریق USB-C یا microUSB و لایتنینگ به راحتی دستگاهتان را شارژ کنید. قابلیت PowerSafe در این محصول از ایکس او، انرژی ورودی و خروجی دستگاه شما را بررسی می‌کند. به این ترتیب این پاوربانک در برابر اتصال کوتاه، شدت‌جریان بیش‌ ازحد و شارژ بیش ‌ازحد مقاوم است. در ساخت بدنه این محصول از پلاستیک ABS استفاده شده است.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور طرح گربه کد 568 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A51

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شارژر همراه ایکس او مدل XO-PR125 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت


ویژگی و مشخصات شارژر همراه ایکس او مدل XO-PR125 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت

تصاویر برای شارژر همراه ایکس او مدل XO-PR125 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت

برچسب های لازم برای شارژر همراه ایکس او مدل XO-PR125 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شارژر همراه ایکس او مدل XO-PR125 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت |
خرید اینترنتی شارژر همراه ایکس او مدل XO-PR125 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت |
مشخصات و قیمت شارژر همراه ایکس او مدل XO-PR125 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی شارژر همراه ایکس او مدل XO-PR125 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول