راهنمای خرید اینترنتی شامپو بچه فیروز مدل ۰۹ حجم ۱۰۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی شامپو بچه فیروز مدل ۰۹ حجم ۱۰۰ میلی لیتر بسته ۲ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی شامپو بچه فیروز مدل ۰۹ حجم ۱۰۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی، کودک و نوزاد, بهداشت و حمام, شامپو کودک و نوزاد | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/بهداشت و حمام/شامپو کودک و نوزاد/

 

نقد و بررسی شامپو بچه فیروز مدل ۰۹ حجم ۱۰۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی شامپو بچه فیروز مدل ۰۹ حجم ۱۰۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی در برند شامپو کودک و نوزاد می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
موهای کودک در بدو تولد مانند ابریشم نرم و لطیف است اما به مرور زمان نیاز به مراقبت دارد که شامپو بچه‌ی حاوی نرم کننده فیروز می‌تواند علاوه بر ترمیم ساقه‌، موها را نرم کند و از وز شدن آن بعد از حمام جلوگیری کند. این شامپو دارای خاصیت نرم کنندگی و درخشان کنندگی است که رایحه‌ی ملایم آن تا ساعت‌ها بر روی موهای کودک باقی می‌ماند. در ترکیبات این شامپو از مواد صابونی و الکلی که می‌تواند منجر به حساسیت شود استفاده نشده است و به دلیل داشتن نرم کننده به راحتی گره و پیچ خوردگی موی کودک را بدون اینکه باعث بی قراری او شود باز می‌کند. “چشم‌ها را نمی‌سوزاند” شعار قدیمی و ثابت شده‌ی شامپوهای فیروز است که به حمام آرام کودک کمک می‌کند. شامپوی پروتئینه برای افرادی که دارای موهای ظریف، زبر و خشک هستند و نمی توانند از شامپوهای قوی به صورت روزانه استفاده کنند، هم مفید است. شامپو بچه‌ی فیروز در حجم ۱۰۰ میلی لیتری روانه‌ی بازار شده است و برای شستن پلک‌ها در هنگام تورم و التهاب نیز موثر است. شرکت فیروز فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید محصولات بهداشتی از سال ۱۳۵۳ و به عنوان اولین تولید کننده‌ی محصولات بهداشتی کودک در خاور میانه آغاز به کار کرد و پس از ۴۰ سال کیفیت محصولاتش هر روز بهتر از روزهای قبل شده است. تمامی محصولات فیروز توسط متخصصان شرکت مورد آزمایش‌های کلینیکی دوره‌ای قرار گرفته و عدم حساسیت زایی آن‌ها تایید شده است.

  راهنمای خرید اینترنتی پازل 24 تکه مدل خرس ماهیگیر کد p008

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شامپو بچه فیروز مدل ۰۹ حجم ۱۰۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی


ویژگی و مشخصات شامپو بچه فیروز مدل ۰۹ حجم ۱۰۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

تصاویر برای شامپو بچه فیروز مدل ۰۹ حجم ۱۰۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شامپو بچه فیروز مدل 09 حجم 100 میلی لیتر بسته 2 عددی

برچسب های لازم برای شامپو بچه فیروز مدل ۰۹ حجم ۱۰۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شامپو بچه فیروز مدل ۰۹ حجم ۱۰۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی |
خرید اینترنتی شامپو بچه فیروز مدل ۰۹ حجم ۱۰۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی |
مشخصات و قیمت شامپو بچه فیروز مدل ۰۹ حجم ۱۰۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی شامپو بچه فیروز مدل ۰۹ حجم ۱۰۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول