راهنمای خرید اینترنتی شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل SM-2004 با رایحه پنبه مصری بسته ۳ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل SM-2004 با رایحه پنبه مصری بسته ۳ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل SM-2004 با رایحه پنبه مصری بسته ۳ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, دکوراتیو, شمع, لوازم تزیینی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/دکوراتیو/لوازم تزیینی/شمع/

 

نقد و بررسی شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل SM-2004 با رایحه پنبه مصری بسته ۳ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل SM-2004 با رایحه پنبه مصری بسته ۳ عددی در برند شمع می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
امروزه، با وجود چراغ‌ها و لامپ‌های مختلفی که شب‌ها را روشن می‌کنند، باز هم استفاده از شمع جایگاه خود را حفظ کرده است. البته کمتر پیش می‌آید که کسی برای روشنایی از شمع استفاده کند؛ بلکه رایحه‌ی شمع‌های معطر، نور آرام و رقصنده‌ی آن‌ها و جنبه‌ی تزیینی‌شان باعث می‌شود تا مردم در عصر تکنولوژی به استفاده از شمع روی بیاورند. وسیله‌ای که سه هزار سال پیش برای روشنایی اختراع شد، امروز برای تزیین به کار می‌رود.
ولی استفاده از شمع مشکلات خود را دارد. تصور کنید کودک خردسال‌تان که به احتمال زیاد کنجکاو هم هست دوست داشته باشد با شعله‌ی شمع بازی کند. کافی است کمی بی دقتی به خرج دهد (که احتمال‌ش هم کم نیست) تا خانه‌تان آتش بگیرد! از این گذشته، کوچکترین بادی شعله‌ی شمع را خاموش می‌کند. پس یا باید نور زیبای شمع را بخواهیم و کولر و پنکه را خاموش کنیم، یا خنکی باد کولر را بخواهیم و از نور شمع صرف نظر کنیم. همه‌ی این موارد در صورتی است که به دود شمع حساسیت نداشته باشیم؛ چرا که در این صورت باید به کل قید شمع را بزنیم.
شمع‌های بدون شعله، که در تصویر هم مشاهده‌شان می‌کنید، برای حل این مشکلات ساخته شده‌اند. این شمع‌ها از پارافین ساخته شده‌اند، نورشان مثل شمع واقعی سو سو می‌زند و به دلیل پارافینی بودن بدنه‌اش نور را مثل شمع واقعی پخش می‌کند. در این شمع یک لامپ کوچک LED وجود دارد که برای تغذیه‌ی خود به باتری نیاز دارد. زمانی که آن را روشن می‌کنید، نور لامپ توسط قطعه‌ای به اطراف منعکس می‌شود. خود این قطعه توسط آهنربا و مداری الکترونیکی تکان می‌خورد تا انعکاس آن هم تکان خورده و سوسوی نور شمع شبیه‌سازی شود.
این شمع نیازی به آتش ندارد؛ پس نه خانه را به آتش می‌کشد، نه در باد کولر خاموش می‌شود، نه حتی زمانی که به همراه خانواده در پیک‌نیک هستید باد آن را خاموش می‌کند. همچنین، هرگز نیازی به عوض کردن‌ش نخواهید داشت. بلکه فقط کافی است که باتری‌اش را تعویض کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی کارت پستال ماسا دیزاین مدل venus014 طرح شب یلدا

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل SM-2004 با رایحه پنبه مصری بسته ۳ عددی


ویژگی و مشخصات شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل SM-2004 با رایحه پنبه مصری بسته ۳ عددی

تصاویر برای شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل SM-2004 با رایحه پنبه مصری بسته ۳ عددی

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل SM-2004 با رایحه پنبه مصری بسته 3 عددی
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل SM-2004 با رایحه پنبه مصری بسته 3 عددی

برچسب های لازم برای شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل SM-2004 با رایحه پنبه مصری بسته ۳ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل SM-2004 با رایحه پنبه مصری بسته ۳ عددی |
خرید اینترنتی شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل SM-2004 با رایحه پنبه مصری بسته ۳ عددی |
مشخصات و قیمت شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل SM-2004 با رایحه پنبه مصری بسته ۳ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل SM-2004 با رایحه پنبه مصری بسته ۳ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول