راهنمای خرید اینترنتی شمع کوچینو مدل s1 مجموعه ۴ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی شمع کوچینو مدل s1 مجموعه ۴ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی شمع کوچینو مدل s1 مجموعه ۴ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, دکوراتیو, شمع, لوازم تزیینی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/دکوراتیو/لوازم تزیینی/شمع/

 

نقد و بررسی شمع کوچینو مدل s1 مجموعه ۴ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی شمع کوچینو مدل s1 مجموعه ۴ عددی در برند شمع می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شمع های زیبا و کاربردی قلمی کوچینو پیش روی شما است ، شاید باور این سخت باشد که در گذشته‌ های دور ، یکی از کاربردهای مهمی که موم زنبورعسل داشته ، قابلیت سوختن و ایجاد روشنایی بوده است . به دلیل خوب سوختن و بوی مطبوع موم عسل در گذشته از موم زنبورعسل شمع هایی درست میکردند و با قراردادن در مکان‌های متنوع ، باعث روشنایی بخشی می شده‌اند. البته در آن زمان ، علم به اینکه سوختن شمع با موم عسل ممکن است به جز روشنایی خواص دیگری داشته باشد، دور از انتظار می باشد. ولی امروزه باتوجه‌به اینکه دانشمندان در مورد عسل و خواص درمانی آن مطالعات زیادی انجام داده‌اند؛ می‌توان گفت شمع موم عسل علاوه بر روشنایی، خواص درمانی و آرامشی مناسبی برای انسان و همچنین در حال حاضر داشتن رنگ های زیبا و طرح های مختلف در دکوراسیون محیط زندگی لذت زیادی برای ما دارند . اما خاصیت های درمانی شمع های موم عسل … سوختن موم به‌صورت شمع، دودی در هوا منتشر می‌کند که خواص درمانی زیادی دارد و از قرن‌ها پیش از میلاد حضرت مسیح، به این خواص اشاره شده است؛ بنابراین باتوجه‌به توضیحات بالا، علت دیگری که برای استفاده از شمع موم زنبورعسل وجود دارد، خواص درمانی آن است. می‌توان به این نکته اشاره کرد که بسیاری از خواص موم زنبور که به‌صورت خوراکی به بدن انسان خواهد رسید، به‌صورت سوختنی نیز از طریق استشمام بو، وارد بدن انسان می‌شود. و به صراحت در طب سنتی، به این اشاره شده است که با روشن شدن موم زنبورعسل، می‌توان دردهای روماتیسمی را کاهش داد. گر چه تأثیر آن هنوز به اثبات نرسیده؛ اما احتمال اثرگذاری آن بعید نیست. نتیجه گیری مهم‌ترین پارامتری که باعث شده موم زنبورعسل طرف‌داران زیادی را در بین علاقه‌مندان به شمع پیدا کند، نقطه ذوب موم نسبت به شمع‌های پارافینی دیگری که از مواد نفتی تولید می‌شوند.نقطه ذوب موم بالاتر است؛ در نتیجه احتمال چکه کردن از شمع موم زنبورعسل بسیار کمتر از شمع‌های پارافینی است؛ بنابراین طول عمر بیشتری خواهد داشت. روشن‌کردن شمع های کوچینو مدل رنگ بندی ست سه عددی با بسته بندی انحصاری کوچینو علاوه بر زیبائی بصری و آرامش ظاهری ، در زمان استفاده می‌تواند به بهبود هوا و فضای خانه کمک کرده و به درمان برخی از بیماریها نیز کمک زیادی کند .

  راهنمای خرید اینترنتی سفره چهار نفره مدل مثلثی کد 20170

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شمع کوچینو مدل s1 مجموعه ۴ عددی


ویژگی و مشخصات شمع کوچینو مدل s1 مجموعه ۴ عددی

تصاویر برای شمع کوچینو مدل s1 مجموعه ۴ عددی

برچسب های لازم برای شمع کوچینو مدل s1 مجموعه ۴ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شمع کوچینو مدل s1 مجموعه ۴ عددی |
خرید اینترنتی شمع کوچینو مدل s1 مجموعه ۴ عددی |
مشخصات و قیمت شمع کوچینو مدل s1 مجموعه ۴ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی شمع کوچینو مدل s1 مجموعه ۴ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول