راهنمای خرید اینترنتی شیکر درما مدل Fresh گنجایش ۰.۳ لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی شیکر درما مدل Fresh گنجایش ۰.۳ لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی شیکر درما مدل Fresh گنجایش ۰.۳ لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, قمقمه و فلاسک, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/قمقمه و فلاسک/

 

نقد و بررسی شیکر درما مدل Fresh گنجایش ۰.۳ لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی شیکر درما مدل Fresh گنجایش ۰.۳ لیتر در برند قمقمه و فلاسک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
چه می شد اگر در ماشین مسافرت باشگاه و پیک نیک میتوانستیم یک اسموتی یا آبمیوه خوشمزه درست کنیم؟!! کمپانی شیائومی با ساخت یک مخلوط کن با کیفیت این امکان را فراهم کرده تا با ساخت اسموتی و مخلوط کردن مواد غذایی در شرایطی که برق وجود ندارد از زندگی لذت بیشتر برد.این گجت مخلوط کن شارژی درما از یک باتری ۱۵۰۰mAh استفاده میکند و با توان ۵۰ وات از عهده خورد کردن مواد بر می آید.این دستگاه از طریق رایط usb شارژ میشود و با ولتاژ نامی ۳.۷v کار میکند.دارای دو تیغه از جنس فولاد ضد زنگ میباشد و با پشتیبانی از شارژ سریع میتواند در ۳ ساعت شارژ شود.مواد تشکیل دهنده آن از پلاستیک گرید مواد غذایی است و بگونه ای طراحی شده تا بتوان با قرار دادن درب مخصوص بعد از ساخت اسموتی بعنوان ماگ اسموتی مورد استفاده قرار گیرد.اگر به دنبال خرید مخلوط کن با کیفیت ازکمپانی معتبر شیائومی هستید تا در مسافرت باشگاه ماشین و پیک نیک بتوانید میوه ها یا مواد غذایی را مخلوط کنید و اسموتی یا غذاهای مورد علاقه خود را تهیه کنید مخلوط کن شارژی درما یک انتخاب ایده آل میباشد.

  راهنمای خرید اینترنتی ساک سفری کد 2028

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شیکر درما مدل Fresh گنجایش ۰.۳ لیتر


ویژگی و مشخصات شیکر درما مدل Fresh گنجایش ۰.۳ لیتر

تصاویر برای شیکر درما مدل Fresh گنجایش ۰.۳ لیتر

برچسب های لازم برای شیکر درما مدل Fresh گنجایش ۰.۳ لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شیکر درما مدل Fresh گنجایش ۰.۳ لیتر |
خرید اینترنتی شیکر درما مدل Fresh گنجایش ۰.۳ لیتر |
مشخصات و قیمت شیکر درما مدل Fresh گنجایش ۰.۳ لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی شیکر درما مدل Fresh گنجایش ۰.۳ لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول