راهنمای خرید اینترنتی ظرف غذا نورینو مدل شایان

راهنمای  خرید اینترنتی ظرف غذا نورینو مدل شایاندیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ظرف غذا نورینو مدل شایان توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آشپزخانه, بشقاب و سایر ظروف, خانه و آشپزخانه, ظروف نگهدارنده | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/آشپزخانه/بشقاب و سایر ظروف/ظروف نگهدارنده/

 

نقد و بررسی ظرف غذا نورینو مدل شایان

محصول مورد نظر شما یعنی ظرف غذا نورینو مدل شایان در برند ظروف نگهدارنده می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این ظرف غذا، از جنس پلاستیک درجه A++ ساخته شده و کیفیت مرغوب آن، وجه تمایز شاخص این مجموعه کالا از دیگر محصولات است. به دلیل عدم وجود ماده خطرناک در ترکیبات آن، می‌توان این ظرف را هم در ماشین ظرف‌شویی و هم در ماکروویو قرار داد (درب هنگام استفاده در مایکرویو برداشته شود) . درهای این ظروف به دلیل تعبیه چهار قفل در چهار سمت آن، به صورت کامل و بدون هیچ گونه راه هوا، بسته می‌شوند. در نتیجه برای حمل و نگهداری غذا در یخچال و فریزر به علت عدم انتشار بو و همچنین عدم نفوذ هوا به داخل ظرف، گزینه بسیار مناسبی هستند. این محصول یک ظرف غذا با حجم ۱۸۰۰میلی‌لیتر است که برای نگهداری غذا برای یک نفر حجم مناسبی است. در ضمن با استفاده از جدا کننده ظرف، می توان خورش و سالاد، ترشی و ماست را داخل این ظرف قرار داد. در صورت تمایل می توانید ظرف را بدون جدا کننده استفاده کنید. این ظروف بهداشتی از برند نورینو دوستدار همیشگی سلامت شماست. برند نورینو یک برند ایرانی است که طی سال‌ها با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های داخلی در حوزه لوازم خانگی سعی در ارائه محصولات با کیفیت و با اصالت دارد. بهتر است این ظروف جهت شست‌و‌شو در ماشین ‌ظرف‌شویی، در طبقه بالا قرار داده شوند. به هنگام قراردادن در ماکروویو نیز توصیه می‌شود در ظرف را بردارید و یا به صورت اریب روی بدنه قرار دهید. همچنین از تماس مستقیم با شعله آتش خودداری شود. در راستای کمک به حفظ محیط زیست، تمامی قسمت‌های این ظروف قابل بازیافت می باشند.

  راهنمای خرید اینترنتی ماگ مدل فلامینگو

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ظرف غذا نورینو مدل شایان


ویژگی و مشخصات ظرف غذا نورینو مدل شایان

تصاویر برای ظرف غذا نورینو مدل شایان

برچسب های لازم برای ظرف غذا نورینو مدل شایان

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ظرف غذا نورینو مدل شایان |
خرید اینترنتی ظرف غذا نورینو مدل شایان |
مشخصات و قیمت ظرف غذا نورینو مدل شایان |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ظرف غذا نورینو مدل شایان رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول