راهنمای خرید اینترنتی هاب ۵ پورت USB-C ایراسکای مدل DJ-HC64D

راهنمای  خرید اینترنتی هاب ۵ پورت USB-C ایراسکای مدل DJ-HC64Dدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی هاب ۵ پورت USB-C ایراسکای مدل DJ-HC64D توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

USB هاب, کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/USB هاب/

 

نقد و بررسی هاب ۵ پورت USB-C ایراسکای مدل DJ-HC64D

محصول مورد نظر شما یعنی هاب ۵ پورت USB-C ایراسکای مدل DJ-HC64D در برند USB هاب می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
هاب ۵ پورت USB-C مدل DJ-HC64D دارای بدنه ای از آلیاژ زینک و سطح روی آن براق میباشد.که ظاهری بسیار شکیل را داراست و در زیر این هاب استپر زبر تعبیه شده که برای مصارف روی میز بوده و مانع از حرکت این هاب می شود.این هاب،قابلیت اتصال سه پورت یو اس بی USB3.0 و یک پورت HDMI 4K و یک پورت تایپ سی فقط جهت شارژ که تا ۵۵w فست شارژ را پشتیبانی نموده و امکان شارژ همزمان را فراهم می سازدو تامین برق مینماید.سرعت انتقال اطلاعات در این هاب حداکثر ۵Gbps است. از قابلیت Hot-Swapping و Plug and Play پشتیبانی می‌کند. دارای سیستم محافظت در برابر نوسانات برق یعنی OVP , OCP و SCP می‌باشد، بدین معنا که در اثر نوسانات احتمالی برق تجهیزات متصل به این هاب دچار آسیب نمی‌شوند. این هاب با سیستم عامل‌های ویندوز، مک واندروید سازگار است و مورد تایید استانداردهای FCC , CE , RoHS می باشد. این هاب با اتصال به آداپتور هم شارژ سریع و هم تامین برق مورد نیاز را انجام می دهد.برای مصارفی مانند استفاده هم‌زمان از فلش، موس و کیبورد، گوشی، پرینتر و اسکنر و یک هارد دیسک اکسترنال و … کاملا ایده‌آل است. لطفا توجه کنید این هاب برای انتقال تصویر از موبایل های سامسونگ سری S و مک بوک و هواوی و نوت بوک و تبلت هایست که دارای پورت تایپ سی ۳.۱هستند و قابلیت انتقال تصویر را دارند مانند سامسونگ S8/S9/S10/S20/S21/NOTE9/NOTE10 یا هواوی MATE10 و مک بوک های۲۰۱۶/۲۰۱۷/۲۰۱۸/۲۰۱۹/۲۰۲۰/۲۰۲۱ . این هاب از کیفیت ۴K 30Htz پشتیبانی میکند و دارای سوکت هایی مقاوم از آلیاژ فلز می باشد.این هاب علاوه بر امکان استفاده قابلیت DEX سامسونگ از کیفیت ۴K 30Htz پشتیبانی می نماید.عکس فهرست موبایل و تبلت و نوت بوکها در تصاویر موجود است

  راهنمای خرید اینترنتی زیرسیگاری چوبی مدل اسم عطیه

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هاب ۵ پورت USB-C ایراسکای مدل DJ-HC64D


ویژگی و مشخصات هاب ۵ پورت USB-C ایراسکای مدل DJ-HC64D

تصاویر برای هاب ۵ پورت USB-C ایراسکای مدل DJ-HC64D

برچسب های لازم برای هاب ۵ پورت USB-C ایراسکای مدل DJ-HC64D

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هاب ۵ پورت USB-C ایراسکای مدل DJ-HC64D |
خرید اینترنتی هاب ۵ پورت USB-C ایراسکای مدل DJ-HC64D |
مشخصات و قیمت هاب ۵ پورت USB-C ایراسکای مدل DJ-HC64D |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی هاب ۵ پورت USB-C ایراسکای مدل DJ-HC64D رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول