راهنمای خرید اینترنتی عرق آویشن کوثر – ۱ لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی عرق آویشن کوثر – ۱ لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عرق آویشن کوثر – ۱ لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

عرقیات و گلاب, کالاهای سوپرمارکتی, نوشیدنی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالاهای سوپرمارکتی/نوشیدنی/عرقیات و گلاب/

 

نقد و بررسی عرق آویشن کوثر – ۱ لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی عرق آویشن کوثر – ۱ لیتر در برند عرقیات و گلاب می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
آویشن (Thyme) گیاهی از خانواده نعناع است که به طور معمول در آشپزی کاربرد دارد و از خواص درمانی بسیار زیادی نیز برخوردار است. آویشن یک گیاه معطر و خوش عطر و بو است که دارای برگ های ریز و ساقه چوبی و نازکی است. این گیاه در اوایل تابستان با گل هایی به رنگ صورتی یا بنفش پوشیده می‌شود.
این گیاه را می‌توان به صورت تازه یا خشک مورد استفاده قرار داد. در عین حال، عرق آویشن و عصاره روغنی آن هم از اثرات ضد التهابی، ضد عفونی و ضد میکروبی برخوردار بوده و به بهبود بسیاری از بیماری‌ها کمک می‌کند. از جمله خواص عرق آویشن می‌توان به تأثیر آن در درمان بیماری‌هایی نظیر عفونت روده و برخی مشکلات پوستی اشاره کرد.
موارد یاد شده باعث می‌شود که این گیاه در تهیه بسیاری از مکمل‌های غذایی نیز کاربرد داشته باشد. خاصیت آویشن در مقابله با بسیاری عوامل بیماری زا سبب می‌شود که در ساخت اسپری بینی، ماسک صورت، مایع شستشوی دهان و حتی به صورت دمنوش نیز به کار رود.
خاصیت عرق آویشن در مقابله با بیماری‌ها
از جمله خواص عرق آویشن این است که می‌توان آن را به عنوان دارویی جایگزین برای بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار داد. بخور آویشن، غرغره آن و مصرف عصاره روغنی این گیاه بر روی پوست نیز در موارد ابتلا به بیماری‌های گوناگون کاربرد دارد. این گیاه حاوی ترکیباتی نظیر تیمول (Thymol) است. تیمول یک ترکیب شیمیایی فنولی است که از خواص ضد باکتریایی، ویروسی، قارچی و انگلی برخوردار است. از دیگر خواص عرق آویشن می‌توان به توانایی آن در کنترل اشتها، تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن و دفع حشرات اشاره کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی ساشه کافی میکس 3 در 1 نسکافه بسته 10 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عرق آویشن کوثر – ۱ لیتر


ویژگی و مشخصات عرق آویشن کوثر – ۱ لیتر

تصاویر برای عرق آویشن کوثر – ۱ لیتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عرق آویشن کوثر - 1 لیتر

برچسب های لازم برای عرق آویشن کوثر – ۱ لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عرق آویشن کوثر – ۱ لیتر |
خرید اینترنتی عرق آویشن کوثر – ۱ لیتر |
مشخصات و قیمت عرق آویشن کوثر – ۱ لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عرق آویشن کوثر – ۱ لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول